پاییزه

مدل مانتو پاییزه جلو بسته مدلهای شیک سال

Featured Video Play Icon
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
استخوانی
مشکی
نسکافه ای
یشمی

کاپشن کتان زارا

2,390,000 تومان
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
استخوانی
ذغالی
مشکی
یشمی

ست هودی شلوار کلاه دار روناک

2,480,000 تومان

مدل مانتو پاییزه جلو بسته، یکی از اون مانتوهای محبوب و پر طرفدار بین همه ما محسوب میشه. وقتی تصمیم می‌گیریم برای فصل پاییز مانتو و شلوار مناسب بخریم، باید ملاک‌های زیادی رو در نظر بگیریم. تازه اهداف و نیازهامون هم کاملا شخصی هستن، و برای راحت‌تر شدن کارمون خوبه که از همون اول اونا رو مشخص کنیم.

برای مثال، شهر خودتون تو پاییز چقدر سرد میشه، یا چقدر باد و بارون شدیده. خودتون دنبال یه مدل مانتو پاییزی هستید که بیشتر تو روز اون رو بپوشید، یا شب و موقعی که هوا خنک‌تر میشه؟ حتی این که قصد دارید مانتوی مورد نظر رو کجا بپوشید هم خیلی مهم میشه، چون خیلی از تیپ‌ها برای یه سری موقعیت‌ها مناسب نیستن.

تو این مقاله، هر چیزی که لازمه در مورد انواع مانتو پاییزی جلو بسته بدونیم رو با هم بررسی می‌کنیم. از رنگ و جنس پارچه گرفته، تا آیتم‌های روی مد تو دنیای مد و فشن، و راه‌های آپدیت کردن تیپ خودمون با کمترین تلاش ممکن.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ خرید آنلاین ترنچ کت دکمه دار بلند
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ خرید آنلاین ترنچ کت دکمه دار بلند

اگه دنبال یه مانتوی شیک و راحت برای پاییز هستین که هم استایل خاصی داشته باشه و هم تو روزهای سرد گرم نگهتون داره، مانتوهای جلو بسته یکی از بهترین انتخاباست! تو این مقاله می‌خوایم کلی مدل مانتو پاییزه جلو بسته بهتون معرفی کنیم که با هر سلیقه‌ای جور دربیاد.

از مدل‌های ساده و کلاسیک گرفته تا طرح‌های جدید و مد روز، همه چی اینجا پیدا می‌شه. پس اگه دنبال یه مانتوی پاییزه هستین که هم خوشگل باشه هم کاربردی، حتماً تا آخر این مقاله با من همراه باشین! 😍

مدل مانتو پاییزه جلو بسته ضد باد

یکی از جذابیت‌های ایران، تنوع آب و هوایی هر منطقه اونه، و هر شهر شرایط جوی خاص خودش رو داره. خیلی از شهرها، به شدت باد خیز هستن، که می‌تونه با بارون هم همراه باشه. حتی شهرهایی که به ندرن وزش باد شدید رو تجربه نمی‌کنن، روزهای این مدلی رو خواهند داشت.

برای همین، خیلیا یه مدل مانتو پاییزه جلو بسته بادگیر رو هم به کمد لباس‌هاشون اضافه می‌کنن. وقتی باد زیاد باشه، ماتوهای جلو باز یه مقدار دست و پا گیر میشن، و در نهایت باید با دست یا سنجاق، اونا رو ببندیم. پس مدل‌های دکمه دار، زیپ دار، و بهتر از همه جلو بسته، کاربرد بیشتری تو باد و بارون دارن.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ لانگ روناک محصول منحصر به فرد فروشگاه پوشاک زنانه زی زی مد
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ لانگ روناک محصول منحصر به فرد فروشگاه پوشاک زنانه زی زی مد

انواع مدل مانتو پاییزه جلو بسته بارونی و ضد آب

آب و هوای بارونی، یه مورد دیگه‌ست که باید برای اون مانتو و شلوار مناسبی تهیه کنیم. حتی میشه گفت از مانتوهای بادگیر هم مهم‌تر هستن، چون بعد از تموم شدن بارون هم خیس می‌مونیم. همچین چیزی ممکنه باعث بشه که مثل قبل، راحت نباشیم.

حالا سوال مهم‌تری پیش میاد، که چطور یه مانتو می‌تونه ضد آب باشه، وقتی از پارچه تهیه شده و باید شسته بشه؟ وقتی در مورد یه مدل مانتو پاییزه جلو بسته صحبت می‌کنیم، پارچه‌های پلی استر مطرح میشن. این پارچه‌ها، به طور صنعتی تهیه میشن، که ویژگی‌های بهتری نسبت به پارچه‌های معمولی و نخی بگیرن.

ولی موقع تولید همچین پارچه‌هایی، تمام نکات در نظر گرفته شده، و شما می‌تونید با تنظیمات مخصوص لباسشویی، مانتوی مورد نظر خودتون رو تمیز کنید. خوبی یه مدل مانتو پاییزه جلو بسته ضد آب، اینه که دو مدل مات و براق داره، که تو پارچه‌های معمولی نمی‌بینیم!

بارانی زنانه جدید

اگه بخوام یه مدل مانتو پاییزه جلو بسته خاص رو بهتون معرفی کنم که ضد آب باشه، مانتو بارونی زی زی مد رو انتخاب می‌کنم. این مانتو علاوه بر ضد آب بودن، به عنوان بادگیر هم عمل می‌کنه، و برای یه خانم و دختر خوش استایل انتخاب خوبیه.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ ترنچ کت دکمه دار بلند محصول فروشگاه آنلاین زی زی مد
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ ترنچ کت دکمه دار بلند محصول فروشگاه آنلاین زی زی مد

پافر زنانه

پافر یه مدل مانتو پاییزه جلو بشته پرطرفدارترین محسوب میشه، که بخاطر زیپ خودش جلو باز هم محسوب میشه. این مانتوها بخاطر گرمای زیاد، بادگیر بودن و استایل اسپرت و جذاب خودشون، مورد توجه خیلی از خانم‌ها قرار می‌گیرن. پافرها در انواع مختلفی از جمله پافر کوتاه، پافر بلند، پافر کلاه‌دار، پافر بدون کلاه و پافر خزدار تولید میشن، که یکی از یکی جذاب‌ترن. شما می‌تونید پافر رو با انواع بوت و نیم‌بوت ست کنید، که خودشون یکی از پایه ثابت‌های فصل پاییز هستن.

پافر کوتاه یکی از پرطرفدارترین مدل‌های پافر زنانه هست، که می‌تونیم اونا رو با انواع شلوار و لباس آستین بلند و پاییزی، ست کنیم. پافر بلند هم یکی دیگه از مدل‌های محبوب پافر زنانه‌ست، که از نظر جنس و دوخت، کپی پافر زنانه کوتاهه. انواع اونا به دو مدل کلاه دار و بدون کلاه هم تقسیم میشن. حتی خیلی از اونا مدل مانتو پاییزه جلو بسته خاصی هستن که کلاه‌شون بخاطر زیپ خودش، از کل پافر جدا میشه!

مدل مانتو پاییزه جلو بسته برای دانشگاه

پاییز که میاد، فصل درس و دانشگاه هم همراه باهاش شروع میشه. البته خیلیا از اواخر شهریور باید دانشگاه برن، که هنوز هوا گرمه. ما مدل مانتوهایی رو بررسی می‌کنیم که برای هوای نسبتا سرد و خنک این فصل از سال مناسب باشه. بسته به شهر و ناحیه‌ جغرافیایی که دانشگاه‌تون قرار داره، ممکنه هوا سردتر یا گرم‌تر از چیزی باشه که فکر می‌کنیم. پس حواستون به این مورد هم باشه. ☄️

برای اینکه تو این فصل سرد و بارانی، تو دانشگاه هم خوش‌تیپ باشیم و هم راحت، باید مانتوی مناسبی رو انتخاب کنیم. مدل مانتو پاییزه جلو بسته اسپرت، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دانشگاهه. این مانتوها علاوه بر اینکه گرم و راحتن، استایل جذاب و کاربرد زیادی هم دارن.

مانتوهای جلو بسته پاییزی اسپرت در انواع مختلفی تولید میشن. برخی از پرطرفدارترین مدل‌های این مانتوها شامل موارد زیر میشن:

  • مانتوهای جلو بسته کلاه‌دار، که برای روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب هستن.
  • مانتوهای جلو بسته کژوال که به مانتو اسپرت شباهت زیادی دارن. این مانتوها برای استایل‌های روزمره و اسپرت مناسبن.
  • مانتوهای جلو بسته نیمه مجلسی، که برای تایم دانشگاهی طولانی پیشنهاد نمیشن. این مانتوها برای مناسبت‌های خاص و مهم بهترن، مثل جشن معارفه.
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو کمر قیطون روناک در فروشگاه آنلاین زی زی مد
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو کمر قیطون روناک در فروشگاه آنلاین زی زی مد

از اونجا که تو این مقاله فقط درمرود مدل مانتو پاییزه جلو بسته صحبت می‌کنیم، زیر مانتویی اهمیتی نداره. چون قرار نیست مثل مانتو جلو باز، پیدا بشه و جزوی از تیپ ما بشه. اما مانتوی ما همچنان باید با شلوار و کیف ما، ترکیب رنگی خوبی رو بسازه. رنگ‌های مشکی، طوسی و قهوه‌ای معمولاً انتخاب مناسبی هستن.

در مورد طرح مدل مانتو پاییزه جلو بسته هم باید بگم که بهتره ساده و شیک باشه. چون طرح‌های شلوغ و پر زرق و برق، خیلی برای دانشگاه مناسب نیستن. مگر این که با دوخت ساده، تیپ شما رو به تعادل برسونن.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته برای بیرون رفتن

گشت و گذار و کارهایی که بیرون برامون پیش میاد، مثل خرید یا دیدار دوستانه، مواردی هستن که جزوی از روزمرگی ما شدن. برای همین، خوبه که برای فصل پاییز هم تیپ جذاب و بیرونی مخصوص خودمون رو تهیه کنیم. مانتو یکی از مهم‌ترین لباس‌هاییه که توی فصل پاییز استفاده می‌کنیم.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بیرون رفتن محسوب میشه. چون این مانتوها علاوه بر اینکه گرم و با کیفیت هستن، استایل منحصر به فردی رو هم برامون می‌سازن. نکاتی که باید موقع خرید یه مانتو برای این کاربرد در نظر بگیریم، زیاد هستن.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته بیرونی؛ مدل لینن اسلپ
مدل مانتو پاییزه جلو بسته بیرونی؛ مدل لینن اسلپ
  • مدل مانتو پاییزه جلو بسته بهتره که متناسب با اندام باشه. مدل‌هایی که خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشن، ظاهری به اون زیبایی که در نظر داریم رو برامون نمی‌سازن.
  • برای این که اعتماد به نفس بیشتری بهمون بده، باید موقع پوشیدن راحت باشه. شاید در نگاه اول چیز مهمی به نظر نیاد، ولی حسی که خودمون به ظاهر شیک‌مون داریم، تو جلوه کلی اون هم نمایان میشه.
  • رو مد و به روز بودن، نکته مهم بعدیه که خودتون هم می‌دونید چقدر ارزشمنده. تیپ ما همیشه باید به روز باشه، اما از ترندهای زودگذر فراتر بره. فروشگاه زیزی مد همیشه محصولات خودش رو مطابق مد روز موجود می‌کنه، پس خیالتون از این بابت راحت خواهد بود.
  • شاید بشه گفت نکته بعدی، نسبت به بقیه مواردی که خوندید، اولویش بیشتر باشه. یه مدل مانتو پاییزه جلو بسته بیرونی، باید شخصیتت رو نشون بده. در واقع، همه ما باید لباس‌هایی رو بپوشیم که با شخصیت‌مون سازگار باشن.
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ خرید کت گاباردین تک دکمه از فروشگاه مد و پوشاک زنانه زی زی مد
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ خرید کت گاباردین تک دکمه از فروشگاه مد و پوشاک زنانه زی زی مد

در ادامه چند نکته پیشنهادی برای داشتن تیپ بیرونی به کمک مدل مانتو پاییزه جلو بسته رو بهتون میگم، که برای ایده گرفتن خیلی خوبن. بعضی از اونا رو با پرس و جو از مشتریان فروشگاه زی زی مد تهیه کردم.

از رنگ‌های روشن و پاستلی تو مدل مانتو پاییزه خودتون استفاده کنید. این رنگ‌ها لطافت و زنانگی خاصی رو نشون میدن، و برای حس و حال صمیمی فصل پاییز هم مناسب هستن.

از اکسسوری‌های مناسب استفاده کنید، چون می‌تونن تیپ ما رو بر اساس نیازمون، کامل‌تر کنن. برای مثال، یه تیپ معمولی با اکسسوری‌های اسپرت، به همون شکل درمیاد. یه ست خنثی هم با اکسسوری‌های مناسب، یه تیپ مجلسی رو برامون میسازه!

به آب و هوای روزی که قراره بیرون برید هم خیلی دقت کنید، و فقط ظاهر باکلاس رو درنظر نگیرید. همیشه لازم نیست بین راحت بودن و شیک بودن، یکی رو انتخاب کنیم، چون محصولات زیادی هستن که هر دوتا رو با هم برآورده می‌کنن.

بهترین پارچه برای مدل مانتو پاییزه جلو بسته

حالا که انواع مانتو پاییزه رو شناختیم، وقتشه که مبحث مهم بهدی رو هم شروع کنیم. جنس پارچه به کار رفته تو هر مانتو و لباسی، همیشه حرف اول رو می‌زنه. یه مانتو شیک و باکلاس که پارچه اون مناسب نباشه، با یه مدل مانتو معمولی و بی‌استفاده یکسانه.

تنوع پارچه‌ها برای دوخت مانتوهای پاییزی، به اندازه کافی زیاده که نتونیم همه اونا رو نام ببریم. اما چند مدل محبوب و مرغوب هستن، که به خوبی امتحان خودشون رو پس دادن. فروشگاه زی زی مد، همیشه موقع انتخاب پارچه‌هایی که قراره برای دوخت مدل مانتو پاییزه جلو بسته خودش تهیه کنه رو با ظرافت و دقت انتخاب می‌کنه.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ راهنمای ست کردن شومیز پشت پیلی لینن راه راه
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ راهنمای ست کردن شومیز پشت پیلی لینن راه راه

پس اگه دنبال یه لباس شیک و پاییزی هستین که هم به درد کار و مهمونی بخوره و هم شما رو گرم نگه داره، مانتو پاییزه جلو بسته یه انتخاب خوبه. ولی اگه می‌خواین یه لباس راحت و غیررسمی برای روزهای خنک پاییزی داشته باشین، هودی گزینه بهتریه.

جالبه بدونید که این فروشگاه، یه تولیدی انحصاری مخصوص به خودش رو داره. برای همین تمام محصولاتی که تو این فروشگاه آنلاین و حضوری می‌بینید، همگی از تولید به مصرف هستن، و نمونه اونا رو هم هرجایی نخواهید دید. ✨

انتخاب پارچه مناسب برای مدل مانتو پاییزه جلو بسته به عوامل مختلفی بستگی داره، که همگی در جای خودشون اهمیت بالایی دارن. میزان گرمای مورد نیاز، اولین معیار مورد نظر ماست. اگر تو مناطق سردسیر زندگی می‌کنید، باید یه مدل مانتو پاییزه جلو بسته با پارچه‌ای گرم و ضخیم رو انتخاب کنید.

استایل شخصی، چیزیه که در نگاه اول به ذهن‌مون نمیاد، ولی خیلی تو شیک شدن تیپ ما تاثیر داره. اگر به استایل اسپرت علاقه دارید، می‌توانید مانتوی جلو بسته‌ای با پارچه‌هایی مثل تدی، لینن، چرم و روناک رو انتخاب کنید. اگر به استایل رسمی علاقه دارید هم، می‌توانید مانتویی با پارچه‌های پشم، جیر، کتان، سوییت، یا فوتر رو  انتخاب کنید.

مانتو پاییزه از جنس پشمی

پارچه‌های پشمی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مدل مانتو پاییزه جلو بسته هستن. این پارچه‌ها گرمای خوبی دارن و به خوبی بدن رو گرم نگه می‌دارن. پارچه‌های پشمی معمولاً از الیاف طبیعی تهیه می‌شن و به همین دلیل، نرم و لطیف هستن.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته از پارچه کتان

پارچه‌های کتان هم گزینه مناسب و شیکی برای این مدل مانتوهای پاییزه و محبوب هستن. این پارچه‌ها مدل‌های مختلفی دارن، که شامل مدل گرم و پاییزه هم میشن، و به خوبی بدن ما رو گرم نگه می‌دارن. پارچه‌های کتان معمولاً از الیاف طبیعی تهیه می‌شن و به همین دلیل، مدل‌های سبک‌تر اونا خنک و راحت هستن.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز لینن جلو جیب دار
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز لینن جلو جیب دار

پارچه‌های پلی‌استر در دوخت مدل مانتو پاییزه جلو بسته

پارچه‌های پلی‌استر هم گزینه مناسبی برای مانتو پاییزه هستن. این پارچه‌ها گرمای خوبی دارن و به خوبی بدن رو گرم نگه می‌دارن. پارچه‌های پلی‌استر معمولاً از الیاف مصنوعی تهیه می‌شن و به همین دلیل، بادوام و مقاوم هستن.

پارچه‌های کشمیر برای مدل مانتو پاییزه جلو بسته

این پارچه‌ها نرم و لطیف، گرم و بادوام، سبک و ظریف و عایق خوبی برای سرما محسوب میشن. پارچه کشمیر به دلیل کمیاب بودن و نرمی فوق‌العاده‌اش، قیمت به نسبت بالایی داره، که یه مدل مانتو پاییزه جلو بسته به این جنس رو ارزشمندتر می‌کنه.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز یقه هفت جلو بسته لینن در فروشگاه زی زی مد
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز یقه هفت جلو بسته لینن در فروشگاه زی زی مد

پارچه‌های سازگار با پوست حساس

اگه پوست حساسی دارین و می‌خواین یه مانتو پاییزه جلو بسته بخرین که پوستتون رو اذیت نکنه، باید به جنس پارچه‌اش حسابی توجه کنین. بعضی پارچه‌ها هستن که برای پوست‌های حساس خیلی مناسبن و نمی‌ذارن پوستتون اذیت بشه.

اولین پارچه‌ای که باید سراغش برین، نخ پنبه‌ است. نخ پنبه خیلی نرم و لطیفه و اجازه می‌ده پوستتون نفس بکشه. این پارچه هم سبک و خنکه و هم هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کنه، برای همین خیلی گزینه خوبیه برای مانتوهای پاییزه.

دومین پارچه، کتان یا لینن هستش. این پارچه‌ها طبیعی هستن و به خاطر ساختارشون خیلی خوب هوا رو رد و بدل می‌کنن، واسه همین هم پوست رو اذیت نمی‌کنن. ضمن این‌که کتان و لینن برای هوای پاییزی عالی هستن، چون نه خیلی گرم و نه خیلی خنکن. ⛅️

پشم طبیعی هم یکی دیگه از گزینه‌های خوبه، البته باید دقت کنین که پشم خالص و نرم باشه، چون بعضی پشم‌ها ممکنه زبر باشن و پوست رو اذیت کنن. پشم نرم طبیعی خیلی خوب گرما رو نگه می‌داره و پوست رو هم تحریک نمی‌کنه.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ برای تیپ پاییزی
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ برای تیپ پاییزی

پارچه‌های ترکیبی مثل ترکیب پنبه و کتان یا پنبه و ابریشم هم می‌تونن انتخاب‌های خوبی باشن. این ترکیب‌ها معمولاً ویژگی‌های مثبت هر دو پارچه رو دارن: هم نرمی و لطافت پنبه رو، هم سبکی و خنکی کتان یا ابریشم رو.

خلاصه اینکه اگه پوستتون حساسه و می‌خواین یه مانتو پاییزه جلو بسته بخرین، حتماً به جنس پارچه دقت کنین. بهترین انتخاب‌ها پارچه‌های طبیعی و نرم هستن که پوست رو اذیت نکنن و شما رو تو روزهای خنک پاییزی راحت نگه دارن.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ پارچه‌های راحت و نفوذ پذیر

اگه تو پاییز دنبال یه مانتوی جلو بسته راحت و خنک هستین که توش احساس خوبی داشته باشین، باید به پارچه‌اش حسابی دقت کنین! پارچه‌هایی مثل نخ، کتان، و لینن برای مانتوهای پاییزه عالی‌ان چون خیلی راحت و نفوذپذیرن. این پارچه‌ها کمک می‌کنن هوا توی مانتو جریان داشته باشه و شما رو از گرما و تعریق نجات می‌دن، مخصوصاً وقتی هوا تو روزهای پاییزی کمی گرم‌تر می‌شه. ☀️

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ برای تیپ پاییزی
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ برای تیپ پاییزی

مدل‌های مختلفی از مانتوهای جلو بسته با این پارچه‌های خنک و سبک تو بازار هست که هم ظاهر شیکی دارن، هم کلی راحتن. پس اگه می‌خواین تو پاییز احساس خفگی نکنین و با خیال راحت مانتوی جلو بسته بپوشین، حتماً به سراغ این پارچه‌های راحت و نفوذپذیر برین!

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ تشخیص مدل‌های باکیفیت

اگه می‌خواین یه مانتوی پاییزه جلو بسته بخرین که هم باکیفیت باشه هم بادوام، باید به چند تا نکته دقت کنین. اول از همه، جنس پارچه خیلی مهمه. پارچه‌های ضخیم‌تر و محکم‌تر مثل پشم، مخمل یا ترکیب‌های باکیفیت از نخ و کتان، معمولاً دوام بیشتری دارن.

درنتیجه، شما رو تو هوای سرد، گرم نگه می‌دارن. دوم، به دوخت و تمیزی کار توجه کنین. یه مانتوی خوب باید دوخت‌های محکم و منظم داشته باشه و هیچ نخ اضافه‌ای ازش بیرون نزنه. 😉

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ در فروشگاه آنلاین زی زی مد
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ در فروشگاه آنلاین زی زی مد

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ فرق آن با پالتو

این دو مورد خیلی وقتا شبیه به هم میشن، ولی تفاوت‌هایی هم دارن. مانتو پاییزه جلو بسته معمولاً از پارچه‌های سبک‌تر و خنک‌تری مثل نخ، کتان یا ترکیب‌های دیگه درست می‌شه که مناسب هوای خنک پاییزه، ولی نه خیلی سرد. این مدل‌ها بیشتر برای وقتی هستن که هوا هنوز اون‌قدر سرد نشده و می‌خواین یه چیز سبک و شیک بپوشین که هم تیپ‌تون رو جذاب کنه هم یه کم گرم‌تون کنه.

پالتوها، معمولاً از پارچه‌های ضخیم‌تر و گرم‌تری مثل پشم، فوتر یا مخمل ساخته می‌شن و بیشتر برای روزهای سرد و یخی زمستونه. پالتوها برای گرم نگه‌داشتن شما توی سرمای شدید طراحی شدن و معمولاً بلندتر و سنگین‌تر از مانتوهای پاییزه هستن. 🍁

پس اگه دنبال یه لباس سبک و راحت برای هوای خنک پاییز هستین، مانتو پاییزه جلو بسته انتخاب خوبیه. اما اگه می‌خواین تو سرمای زمستون حسابی گرم بمونین، باید برین سراغ پالتو!

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ کت یقه ایستاده ریما برای افراد خوش استایل
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ کت یقه ایستاده ریما برای افراد خوش استایل

فرق هودی و مدل مانتو پاییزه جلو بسته

اگه بخوایم فرق بین مانتو پاییزه جلو بسته و هودی رو خیلی ساده براتون بگیم، اول از همه باید به سبک و مدلشون اشاره کنیم. مانتو پاییزه جلو بسته معمولاً یه لباس رسمی‌تر و شیک‌تره که برای استایل‌های مرتب‌تر و مجلسی‌تر مناسب‌تره. جنسش معمولاً از پارچه‌های کمی ضخیم‌تره که برای هوای خنک پاییزی عالیه و طراحی‌اش هم طوریه که جلوش بسته می‌شه و شما رو گرم نگه می‌داره، بدون اینکه سنگین باشه.

اما هودی یه چیز کاملاً متفاوته! هودی‌ها لباس‌های راحت و اسپرتی هستن که معمولاً از پارچه‌های نرم و کشی مثل پنبه یا مخمل دوخته می‌شن. این مدل لباس‌ها بیشتر برای تیپ‌های کژوال و روزمره مناسبه و به خاطر کلاه و جیب‌های بزرگشون خیلی راحت و غیررسمی به نظر میان. هودی‌ها بیشتر برای موقعیت‌های غیررسمی، ورزش، یا حتی دورهمی‌های دوستانه استفاده می‌شن. 💃

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ ست هودی شلوار کلاه دار روناک برای افراد خوش استایل
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ ست هودی شلوار کلاه دار روناک برای افراد خوش استایل

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ ترفندهای جدید برای تیپ باکلاس

تو این بخش قراره چند تا ترفند جدید و خفن رو باهاتون به اشتراک بذارم؛ که به راحتی می‌تونین باهاشون تیپ پاییزی‌تون رو ارتقا بدین. از انتخاب رنگ‌های جذاب گرفته تا ترکیب لباس‌هایی که شاید هیچ وقت به ذهنتون نرسیده باشه؛ همه رو براتون آماده کردم. 🥰

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ بازی با طرح‌ها و بافت‌ها

اگه می‌خواین تیپ پاییزی‌تون با مانتو جلو بسته حسابی خاص و متفاوت باشه، باید بازی با طرح‌ها و بافت‌ها رو یاد بگیرین! این یکی از بهترین ترفندهاست برای اینکه استایلتون از بقیه متمایز بشه.

اول از همه، بذارین درباره طرح‌ها حرف بزنیم. مثلاً اگه مانتوی جلو بسته‌تون ساده و تک رنگه، می‌تونین زیرش از یه شال گردن یا روسری با طرح‌های شلوغ مثل گلدار، چهارخونه یا راه‌راه استفاده کنین تا یه کنتراست جذاب ایجاد کنین.

حالا بریم سراغ بافت‌ها. استفاده از بافت‌های مختلف توی تیپ‌تون باعث می‌شه که لایه‌ها جذاب‌تر به نظر بیان. مثلاً اگه مانتو جلو بسته‌تون از پارچه نرمی مثل نخ یا کتان ساخته شده، می‌تونین یه بافت ضخیم‌تر مثل پشمی یا مخملی به استایل‌تون اضافه کنین. 💅

 مثلاً با یه شال یا ژاکت رویی. این ترکیب بافت‌ها نه‌تنها از نظر بصری جالب‌تره، بلکه شما رو تو روزهای سرد پاییزی گرم‌تر هم نگه می‌داره.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز یقه هفت جلو بسته لینن برای تیپ باکلاس
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز یقه هفت جلو بسته لینن برای تیپ باکلاس

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ بازی با طرح‌ها و بافت‌ها

اگه می‌خواین تیپ پاییزی‌تون با مانتو جلو بسته حسابی خاص و متفاوت باشه، باید بازی با طرح‌ها و بافت‌ها رو یاد بگیرین! این یکی از بهترین ترفندهاست برای اینکه استایلتون از بقیه متمایز بشه.

اول از همه، بذارین درباره طرح‌ها حرف بزنیم. مثلاً اگه مانتوی جلو بسته‌تون ساده و تک رنگه، می‌تونین زیرش از یه شال گردن یا روسری با طرح‌های شلوغ مثل گلدار، چهارخونه یا راه‌راه استفاده کنین تا یه کنتراست جذاب ایجاد کنین.

حالا بریم سراغ بافت‌ها. استفاده از بافت‌های مختلف توی تیپ‌تون باعث می‌شه که لایه‌ها جذاب‌تر به نظر بیان. مثلاً اگه مانتو جلو بسته‌تون از پارچه نرمی مثل نخ یا کتان ساخته شده، می‌تونین یه بافت ضخیم‌تر مثل پشمی یا مخملی به استایل‌تون اضافه کنین. 💅

 مثلاً با یه شال یا ژاکت رویی. این ترکیب بافت‌ها نه‌تنها از نظر بصری جالب‌تره، بلکه شما رو تو روزهای سرد پاییزی گرم‌تر هم نگه می‌داره.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ در فروشگاه اینترنتی زی زی مد
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ در فروشگاه اینترنتی زی زی مد

یه راه دیگه برای بازی با طرح‌ها و بافت‌ها اینه که به جزئیات کوچیک دقت کنین. مثلاً اگه مانتوتون طرح و رنگ ساده‌ای داره، می‌تونین از اکسسوری‌های بافت‌دار یا طرح‌دار مثل کیف، کفش، یا حتی دستکش استفاده کنین تا استایلتون کامل‌تر بشه.

پس دفعه بعدی که می‌خواین مانتو پاییزه جلو بسته‌تون رو بپوشین، حتماً به این فکر کنین که چطور می‌تونین با طرح‌ها و بافت‌ها بازی کنین و تیپ‌تون رو به یه سطح جدید برسونین. اینجوری همیشه با استایلتون تو چشم خواهین بود!

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ تیپ چند لایه

اگه می‌خواین با مانتو پاییزه جلو بسته یه تیپ چند لایه شیک بزنین، باید بدونین که این مدل مانتوها چقدر برای این کار مناسبن! پاییز فصل لایه‌بندیه و با تیپ چند لایه هم می‌تونین استایل خودتون رو خاص‌تر کنین و هم گرم بمونین. 😘

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ راهنمای خرید بهترین مدل کت یقه ایستاده ریما
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ راهنمای خرید بهترین مدل کت یقه ایستاده ریما

با یه مانتو جلو بسته می‌تونین از زیرش یه لباس نازک مثل یه بلوز یا شومیز بپوشین و روش یه جلیقه یا کت نازک اضافه کنین. بعد مانتوتون رو بپوشین و اگه هوا خیلی سرد بود، می‌تونین یه شال گردن خوش‌رنگ هم اضافه کنید.

اینطوری هم تیپ‌تون حسابی چند لایه و جذاب می‌شه و هم بسته به تغییرات هوا، می‌تونین لایه‌ها رو کم و زیاد کنین. کلید کار اینه که لباس‌هایی که انتخاب می‌کنین از نظر رنگ و جنس با هم هماهنگ باشن و وقتی کنار هم قرار می‌گیرن، یه ترکیب شیک و منحصربه‌فرد بسازن. پس اگه دنبال یه تیپ پاییزی باحال هستین، حتماً چند لایه کردن با مانتو جلو بسته رو امتحان کنین! 🤩

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مدل‌های بلند یا کراپ؟

اگه نمی‌دونین برای پاییز امسال مانتو جلو بسته بلند بهتره یا کراپ، بیاین با هم یه نگاهی بندازیم که هر کدوم چه ویژگی‌هایی دارن و کجاها به کارتون میان.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز پشت پیلی لینن راه راه شیک و روی مد
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز پشت پیلی لینن راه راه شیک و روی مد

مانتو پاییزه جلو بسته بلند معمولاً برای کسانی که دنبال یه استایل کلاسیک‌تر و شیک‌تر هستن، خیلی مناسبه. این مدل مانتوها چون بلندتر هستن، بهتر می‌تونن شما رو گرم نگه دارن و برای روزهای سردتر پاییزی عالی‌ان.

از طرف دیگه، اگه بخواین یه تیپ چندلایه بزنید، مانتوی بلند این امکان رو بهتون می‌ده که راحت زیرش از چند لایه لباس استفاده کنین. اینجوری هم تیپ‌تون شیک‌تر به نظر می‌رسه و هم خیلی کاربردیه. مانتوهای بلند برای مهمونی‌های رسمی‌تر، محل کار یا جاهایی که می‌خواین پوششتون کامل‌تر باشه هم انتخاب‌های عالی‌ای هستن. 😎

اما مانتو پاییزه جلو بسته کراپ یه استایل خیلی باحال و ترندی بهتون می‌ده. این مدل برای کسایی که عاشق تیپ‌های مد روز و خاص هستن، بهترین انتخابه. مانتوهای کراپ بیشتر با شلوارهای فاق‌بلند یا دامن‌های بلند خیلی خوب ست می‌شن و یه حالت شیک و جوان‌پسند به تیپ‌تون می‌دن.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز یقه هفت جلو بسته لینن در کالکشن جدید زی زی مد
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز یقه هفت جلو بسته لینن در کالکشن جدید زی زی مد

اگه دنبال یه استایل سبک‌تر و راحت‌تر برای روزهای پاییزی هستین که خیلی هم رسمی نباشه، مانتوی کراپ می‌تونه انتخاب خوبی باشه. برای دورهمی‌های دوستانه، کافه رفتن یا هرجایی که می‌خواین یه تیپ کژوال و راحت داشته باشین، کراپ رو انتخاب کنین.

پس در نهایت، انتخاب بین مانتوی بلند یا کراپ بستگی داره به جایی که می‌خواین برین و سبکی که دوست دارین. اگه پوشش گرم‌تر و رسمی‌تر می‌خواین، مانتوی بلند انتخاب کنین؛ ولی اگه یه استایل ترندی و راحت‌تر می‌خواین، حتماً مانتوی کراپ رو امتحان کنین!

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ رنگ‌های پاییزی و ترند

حالا اگه می‌خواین یه کم خاص‌تر باشین و از رنگ‌های معمول پاییزی فاصله بگیرین، سرمه‌ای و بادمجونی هم می‌تونن گزینه‌های خیلی شیکی باشن. این رنگ‌ها همچنان حس و حال پاییز رو دارن، ولی یه کم متفاوت‌تر و خاص‌ترن.

پس دفعه بعدی که خواستین یه مانتوی پاییزه جلو بسته انتخاب کنین، حتماً به این رنگ‌ها فکر کنین تا تیپ‌تون هم پاییزی باشه و هم شیک!

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ در فروشگاه آنلاین زی زی مد
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ در فروشگاه آنلاین زی زی مد

اگه می‌خواین تو پاییز امسال یه مانتوی جلو بسته بپوشین که هم خوشگل باشه هم حسابی تو حال و هوای فصل باشه، باید به رنگ‌هاش دقت کنین. پاییز فصل رنگ‌های گرم و جذابه، پس بهترین کار اینه که سراغ رنگ‌هایی برین که با حال و هوای این فصل همخونی دارن. ✨

رنگ‌های گرم مثل خردلی، زرشکی، آجری و نارنجی سوخته خیلی برای مانتوهای پاییزه جلو بسته مناسبه. این رنگ‌ها هم با طبیعت پاییز جور درمیاد و هم یه حس گرما و راحتی به استایلتون می‌ده. مثلاً یه مانتوی آجری یا زرشکی خیلی شیک و متفاوت می‌تونه باشه و به راحتی با بقیه لباس‌ها هم ست می‌شه.

سبز زیتونی و قهوه‌ای شکلاتی هم از اون رنگ‌هاییه که تو پاییز خیلی طرفدار داره. این رنگ‌ها نه‌تنها به تیپ پاییزی‌تون یه حس طبیعی و زمین‌گونه می‌ده، بلکه خیلی راحت می‌تونین با شلوار جین، بوت یا هر اکسسوری دیگه‌ای ستش کنین.

رنگ‌های نود و خنثی مثل کرم، بژ، خاکستری و شتری هم انتخاب‌های خیلی خوبی هستن. این رنگ‌ها بهتون این آزادی رو می‌دن که راحت‌تر بتونین با بقیه رنگ‌ها و اکسسوری‌ها بازی کنین. اگه دوست دارین تیپ‌تون یه کمی کلاسیک‌تر و ملایم‌تر باشه، این رنگ‌ها عالی‌ان. 💅

مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز پشت پیلی لینن راه راه از کالکسن پاییزه زی زی مد
مدل مانتو پاییزه جلو بسته؛ شومیز پشت پیلی لینن راه راه از کالکسن پاییزه زی زی مد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *