بهاره, پاییزه, تابستانه, زمستانه

مدل شال جدید در زی زی مد

Featured Video Play Icon

آنچه در ادامه به آن میپردازیم:

مدل شال جدید و باکلاسی که به استایل ما بیاد، چیزیه که باید به اندازه کافی بهش توجه کنیم. هر وقت بحث تیپ و خوش پوشی میاد وسط، معمولا مانتو و شلوار اول از همه به ذهن ما می‌رسن. همه ما حداقل یک بار هم که شده، مانتو و شلواری داشتیم که هیچ شالی بهش نمیومد. و با هر شالی که اون رو امتحان می‌کردیم، به نظر میومد که یه چیزیش کمه. ????‍♀️

برای همین، مهمه که به اندازه مانتو، شلوار، و حتی کیف و کفش، به شال‌های تو کمدمون هم اهمیت بدیم. ولی وقتی این همه فروشگاه شال و روسری هست، از کجا بهترین مدل شال جدید رو پیدا کنیم؟ تو این مقاله قراره در مورد همین موضوع صحبت کنیم، و با مشخصات یه شال مناسب، بیشتر آشنا بشیم. ????

رنگ شال، یکی از مهم‌ترین چیزاییه که موقع خرید، اون رو در نظر می‌گیریم. ولی جزئیات بیشتری وجود دارن که تو تصمیم نهایی ما تاثیر می‌ذارن، و حتی شاید خودمون هم متوجه اونا نشیم! این حس درونی، یه جورایی غریزه ما محسوب میشه، ولی خیلی وقتا با نکات مد و فشن اثبات میشن!

این نکات و مباحثی که در مورد ست کردن، و انتخاب بهترین آیتم تو استایل هست، یه مورد دیگه تو این مقاله خواهد بود. برای مثال، جنس و بافت یه شال، تاثیر زیادی روی جلوه تیپ ما می‌ذاره. خیلی وقتا هم بهترین مدل شال جدید، بر اساس محیط و موقعیت تغییر می‌کنه. ????

بریم که تمام مطالب مهم در مورد انواع شال رو با همدیگه یاد بگیریم، و خودمون رو برای خرید بهترین شال ممکن، آماده کنیم. بین مطالبی که می‎خونید، چندتا محصول رو هم معرفی کردم که ایده‌های جدیدی برای یه تیپ جذاب شما خواهند بود. ????

انواع مدل شال جدید از نظر سبک

معمولا وقتی در مورد شال صحبت می‌کنیم، یه مدل ساده به رنگ‌های مختلف به ذهن‌مون می‌رسه. ولی در واقع سبک‌ها و استایل‌های زیادی برای شال وجود داره، همون طور که مانتوها و شلوارها سبک‌های مختلفی دارن.

بریم که چندتا از این مدل شال‌ها رو سریع و خلاصه، مرور کنیم و تفاوت اونا رو بهتر متوجه بشیم. بعد از خوندن این مقاله، بهتر از قبل می‌تونید مدل شال جدید رو برای تیپ خاص خودتون انتخاب کنید. ????

مدل شال جدید مجلسی

شال مدل مجلسی، یکی از اوناییه که تشخیص دادنش آسون‌تر از هر مدل دیگه شال و روسریه. همچین شال‌هایی، بافت ظریف و نازکی دارن، که خیلی وقتا با الیاف براق و درخشان هم مخلوط میشن.

پارچه حریر، نخی، مخمل و ابریشم، چندتا از جنس‌های محبوب برای دوخت شال مجلسی هستن. همیشه مراسم‌ها، جشن‌ها و موقعیت‌های رسمی پیش میان، که به همچین شال‌هایی نیاز پیدا می‌کنیم. پس خوبه که همیشه حداقل یه مدل به رنگ سفید یا مشکی تو کمدمون باشه.

اگه لباس یا مانتوی مجلسی خاصی دارید که براتون اهمیت داره، می‌تونید شال مخصوصی رو هم رنگ اون بخرید. ولی یه شال به رنگ خنثی که به هر تیپ شما بیاد هم یه روز نیاز میشه. بعضی وقتا یه موقعیت ضروری پیش میاد، که باید با مانتو و شلوارهای عادی، یه تیپ مجلسی بزنید. ????

اگه دوست داشتید در مورد تیپ مجلسی هم اطلاعات بیشتری به دست بیارید، نگران نباشید. چون چندتا مقاله مربوط به مدل مانتو مجلسی و مانتو سلوار ست مجلسی تو همین سایت هست، که خوندنش نکات جدیدی رو بهتون یاد میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *