بهاره, پاییزه, تابستانه, زمستانه

مانتو لانگ مدلهای شیک 1403

مانتو لانگ

مانتو لانگ، یکی از اون مدل‌هایی هست که هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنه. هر کسی که عکس مانتوهای مدل لانگ رو ببینه، به فکر خرید یا حداقل پرو کردنش میفته. ولی این کار ریسک‌های خودش رو هم داره، چون نمیدونیم کدوم مدل مانتو به فرم بدن ما می‌خوره. ????‍♀️

ولی نگران نباشید چون قراره تو این مقاله، از صفر تا صد مانتو لانگ رو با هم بررسی کنیم. تعریف دقیق لانگ، کاربرد اون، مدل‌های مختلفش بر اساس کاربرد و فصل، بهترین مدل لانگ برای هر تایپ بدنی، چندتا از موضوعات این مقاله هستن. راه‌های ست کردن تیپ با مانتو لانگ هم یه نکته مهمه که خوبه هرکسی با اصول اولیه اون آشنا باشه.

شاید دنبال خرید اینترنتی و حتی حضوری لانگ هستید، یا فعلا فقط برای شناختن اون یا حتی کنجکاوی اون رو سرچ کردید. در هر صورت، روی مقاله درستی کلیک کردید، چون مطالب این صفحه، تمام نکاتی که نیاز دارید رو پوشش میده. ????

مانتو لانگ جدید و شیک خانمانه؛ ست اورال مانتو جلو بسته
مانتو لانگ جدید و شیک خانمانه؛ ست اورال مانتو جلو بسته

همون طور که در ادامه خواهید دید، چندتا محصول جدید و خاص رو هم در کنار مطالب معرفی کردم. همه‌ی این محصولات بر اساس مد روز طراحی شدن، و هرجایی مثلشون رو پیدا نمی‌کنید. ????

اگه موقع خوندن این مقاله سوالی براتون پیش اومد، حتما اون رو تو بخش کامنت‌ها بنویسید. هر نکته مهمی که درباره مانتو لانگ بلد بودید ولی تو مطالب نبود، برای خودم و بقیه خواننده‌های این سایت، کامنتش کنید. ????

تا آخر مقاله امروز با من همراه باشید، تا توی چند دقیقه، اطلاعات خودمون رو درمورد انواع لانگ بالا ببریم. خیلی وقتا، آشنا شدن با نکات مد و فشن، به ما کمک می‌کنه سلیقه خودمون رو هم بهتر بشناسیم. مهم‌تر از اون، بهتر میشه تایپ‌های خودمون رو آپدیت کنیم و شیک پوش‌تر از الانمون باشیم.

مانتو لانگ تدی؛ محصول منحصر به فرد و خاص فروشگاه زی زی مد
مانتو لانگ تدی؛ محصول منحصر به فرد و خاص فروشگاه زی زی مد

مانتو لانگ دقیقا چیه؟

همون طور که از اسمش هم پیداست، طول این مانتو قراره بلند باشه، و تا مچ پا هم برسه. این مانتو، بخاطر طراحی که داره، یک تکه و سرهمی هم محسوب میشه، و پایین اون مثل دامن می‌مونه. بعضی از لانگ‌ها، آستین بلندی دارن و تنهایی استفاده میشن، اما برخی دیگه هم آستین حلقه‌ای هستن. برای همین، یه رویی یا مانتو نازک هم روی اونا میاد که تیپ شیکی رو با هم بسازن. معمولا مدل‌های آستین حلقه‌ای، تو دسته اورال مجلسی و اسپرت قرار می‌گیرن.

خوبی که مانتو لانگ داره، اینه که بدون شلوار هم استفاده میشه، مگر این که خودتون تصمیم بگیرید یه لایه شلوار هم زیرش بپوشید. این موضوع تو لانگ‌های زمستونی و پاییزی مهم میشه، که در ادامه بهشون می‌پردازیم. ????

مانتو لانگ؛ مدل مانتو جلو بسته آماس در فروشگاه آنلاین زی زی مد
مانتو لانگ؛ مدل مانتو جلو بسته آماس در فروشگاه آنلاین زی زی مد

مانتوهای لانگ، جلو بسته هم هستن، هرچند ممکنه تو یقه اونا دکمه یا زیپ هم ببینیم. برای این که یه لانگ مناسب ما باشه، خوبه که جنس اون با کیفیت باشه، تا احساس راحتی بهمون دست بده. ????

معمولا پیشنهاد میشه این مانتوها رو بزرگ‌تر از چیزی بگیرید که تو تن‌تون فیت بشه. علتش هم اینه که احساس آزادی کنیم، و موقع پوشیدن لباس و شلوار زیر اون، همچنان اندازه‌مون بشه. معمولا یه مانتو لانگ فری سایز تهیه میشه، اما می‌تونید جزئیات هر سایز بندی اون رو تو فروشگاه زی زی مد بررسی کنید. ????

مانتو لانگ؛ از جنس روناک روی مد برای امسال
مانتو لانگ؛ از جنس روناک روی مد برای امسال

مانتو لانگ مخصوص هر فصل

مانتوها، یه محصول کاملا فصلی هستن، و بر اساس فصل مناسب خودشون، جنس و طراحی متفاوتی دارن. لانگ هم دقیقا از این قانون پیروی می‌کنه، و تو هر کالکشن فصلی، یه لانگ مخصوص پیدا میشه. در ادامه، لانگ رو به دو دسته مناسب برای هوای گرم و سرد تقسیم می‌کنیم.

مانتو لانگ خنک برای بهار و تابستون

پارچه‌های تابستونی و بهاره‌ای که برای مانتو لانگ خنک استفاده میشن، تنوع زیادی دارن. برای این که تو هوای گرم راحت باشیم، مهمه که جنس اونا طبیعی باشه. عبور آزادانه هوا تو مانتو تابستونی، یکی از اولیت‌های ماست. ????

مانتو لانگ لینن پفکی؛ محصول خاص فروشگاه مد و پوشاک زی زی مد
مانتو لانگ لینن پفکی؛ محصول خاص فروشگاه مد و پوشاک زی زی مد

مانتو لانگ گرم برای فصل پاییز و زمستون

مدل زمستونی این مانتوها، شباهت زیادی به هودی جلو بسته داره، که طول اون خیلی بیشتره. پارچه روناک، پشم و تدی، چندتا از محبوب‌ترین پارچه‌ها برای لانگ زمستونی هستن. یادتون نره که جنس اونا باید به اندازه کافی لطیف و راحت باشه، پس پارچه‌ای مثل چرم، برای لانگ مناسب نیست. ❄️

مانتو لانگ از جنس روناک

باید زیر مانتو لانگ شلوار پوشید؟

کجا میشه لانگ رو پوشید؟

مانتو لانگ به چه قدی میاد؟

مانتو لانگ برای چه سایزی مناسبه؟

مانتو لانگ مخصوص کدوم فرم بدنیه؟

ست کردن تیپ با مانتو لانگ

چه رنگی برای لباس لانگ بهتره؟

مانتو لانگ ساده یا با کمربند

ست لانگ و مانتو شانتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *