تابستانه, بهاره, پاییزه, زمستانه

خرید شلوار مام استایل در تهران با ضمانت بازگشت

خرید شلوار مام استایل در تهران

خرید شلوار مام استایل در تهران یکی از لذت بخش‌ترین کارهاییه که هر چند وقت یک بار بهش نیاز داریم. پاساژ گردی و چرخ زدن تو مغازه‌ها، همیشه حس خوبی به ما میده؛ حالا فکر کنید علاوه بر این، یه مانتو یا شلوار مناسب هم این بین گیرمون بیاد! تو همچین موقعیت‌هایی، با حس آرامش و خوشحالی به خونه می‌ریم، و خیالمون راحته که یه آیتم جذاب به کمدمون اضافه شده. ????

برای این که همچین روز خوبی رو داشته باشیم، باید به چیزای زیادی هم دقت کنیم. مثلا از قبل بدونیم کجا قراره بریم، و یه ایده کلی از چیزی که دنبالش هستیم هم تو ذهن‌مون باشه. اگه هدف‌تون خیلی مشخص و جزئی باشه، زمان کم‌تری رو صرف می‌کنید و مستقیم آیتم مورد نظرتون رو می‌خرید. بعدش، با آرامش خاطر بیشتری به گردش‌تون ادامه می‌دید، و همون موقع که خسته شدید، پاساژ گردی رو تموم می‌کنید. ????‍♀️

اگه قصد خرید شلوار مام استایل در تهران رو دارید، یه فروشگاه بزرگ و باکلاس می‌شناسم که در ادامه بهتون معرفی می‌کنم. ولی تو این مقاله، قراره به طور اختصاصی در مورد انواع شلوار مام استایل و راه‌های ست کردن باهاش حرف بزنیم. تازه این شلوار رو هم با شلوار کارگو مقایسه می‌کنیم، تا ببینیم کدوم به سلیقه و استایل ما بیشتر میاد. ????

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار ترگال پایین کش از فروشگاه زی زی مد
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار ترگال پایین کش از فروشگاه زی زی مد

پس با من تا آخر این مقاله همراه باشید، تا خودمون رو برای خرید شلوار مام استایل در تهران آماده کنیم. وقتی بدونیم از یه شلوار چی می‌خواییم، و محصولات چه مدل فروشگاهی بر اساس سلیقه ماست، در نهایت خرید هوشمندانه‌تری انجام دادیم. ????

شلوار مام استایل چیست

اگه مقاله‌ی دیگه زی زی مد مربوط به شلوار مام استایل زنانه رو مطالعه کرده باشید، با مشخصات این شلوار آشنا هستید. برای این که موقع خرید شلوار مام استایل در تهران محصول درست و شیکی رو بخریم؛ لازمه که با خصوصیات دقیق اون آشنا باشیم، و تفاوتش با بقیه شلوارهای مشابه رو هم بشناسیم.

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار روی مد ترگال مدل پایین دکمه
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار روی مد ترگال مدل پایین دکمه

شلوار مام استایل، به فاق بلند خودش معروفه، و پاچه اون تا ساق پا میاد، و کل پا رو نمی‌گیره. این مورد باعث میشه جوراب کوتاه یا کامل ساق دار بهش بیاد. از نظر گشادی، این شلوار چیزی بین شلوار چسبون و گشاد محسوب میشه. ????

انحنایی که این شلوار به پای ما میده، یکی از مواردیه که فرم پامون رو زیباتر می‌کنه. شلواری که فاق اون تا شکم میاد، تو لاغر نشون داد ما تاثیر زیادی داره. برای همینه که خیلیا دنبال خرید شلوار مام استایل در تهران هستن.

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار لینن مام محصول منحصر به فرد فروشگاه مد و پوشاک زنانه زی زی مد
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار لینن مام محصول منحصر به فرد فروشگاه مد و پوشاک زنانه زی زی مد

هدف شلوار مام استایل

همون طور که همین الان خوندید، شلوار مام استایل، ما رو لاغرتر از حالت معمولی نشون میده. چون خط کمر ما رو بالاتر نشون میده، و در نتیحه خطای دید تو ظاهر ما ایجاد می‌کنه. نکته بعد، راحتی این شلواره، بخاطر این که مدلش برای همه افراد مناسبه. ✨

شما می‌تونید بعد از خرید شلوار مام استایل در تهران، اون رو تو هر موقعیتی بپوشید! چون خودش رو به خوبی با تیپ ما وفق میده، و حالت اسپرت و زیبایی داره. یکی از ویژگی‌های مانتو و شلوار اسپرت، دقیقا همین موضوعه که فقط با تیپ مجلسی و رسمی ست نمیشه. ????

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار فیونا مخصوص خانم‌های خوش استایل
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار فیونا مخصوص خانم‌های خوش استایل

خرید شلوار مام استایل در تهران بر اساس دوخت و طراحی

تا الان باید متوجه شده باشید که شلوار مام استایل زنانه، همونیه که دنبالش هستید یا نه. به طور کلی، خوبه که حداقل یه شلوار مام استایل تو کمد خودتون داشته باشید. حالا وقتشه که به جزئیات این مدل شلوار بیشتر بپردازیم. برای این که بهترین خرید شلوار مام استایل در تهران رو انجام بدید، ضروریه که از فروشگاه مطمئنی خرید کنید. چون دوخت و طرح شلوار، یکی از مهم‌ترین مواردی هست که باید در نظر بگیریم. ????‍♀️

فروشگاه آنلاین زی زی مد، یکی از بهترین مجموعه‌های فروش پوشاک زنانه هست که یه فروشگاه حضوری هم تو تهران داره! پس خودتون به طور مستقیم، می‌تونید کیفیت دوخت و پارچه محصولات رو ببینید. پس هر وقت قصد خرید شلوار مام استایل در تهران رو داشتید، به این مجموعه بزرگ با بیشترین تنوع شلوار و مانتو هم سر بزنید. حتی اگه محصول مورد نظرتون رو پیدا نکردید، کارکنان زی زی مد شما رو به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کنن، تا با انرژی مثبت به ادامه خریدتون برسید.

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار دو جیب ترگال در فروشگاه آنلاین پوشاک زی زی مد
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار دو جیب ترگال در فروشگاه آنلاین پوشاک زی زی مد

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ مدل کتان کریستال

پارچه مناسب برای شلوار مام استایل

پس تا اینجا خوندیم که شلوارهای مام استایل، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های شلوار در سال‌های اخیر هستن. این شلوارها، از قسمت کمر تا زانو، کاملا فیت بدن میشن، و از زانو به پایین، یکم گشاد میشن. شلوارهای مام استایل، معمولا از پارچه‌های ضخیم و بادوام تولید میشه، تا فرم خودشون رو به بهترین شکل ممکن حفظ کنن. قبل از این که به خرید شلوار مام استایل در تهران بپردازیم، بد نیست که با انواع جنس اونا هم آشنا بشیم، که بعضی از اونا به این صورت هستن:

  • جین، یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها برای شلوارهای مام استایل محسوب میشه. جین، پارچه‌ای بادوام و مقاومه، که طبق انتظارمون، فرم خودش رو حفظ می‌کنه. جین‌های مام استایل، معمولا از جنس دنیم ساخته میشن. دنیم، نوع خاصی از جینه، که از الیاف پنبه و کتان به دست میاد، و حسابی محکم و ضخیمه.
  • کتان، یکی دیگه از پارچه‌های مناسب برای شلوارهای مام استایله، که محبوبیت زیادی هم داره. کتان، پارچه‌ای طبیعی و خنک است که برای فصل‌های گرم سال خیلی مناسبه. نکته جالب، اینه که نباید فکر کنیم فقط پارچه جین به درد خرید شلوار مام استایل در تهران می‌خوره. چون مام استایل فقط یه استایل شلواره، و با هر نوع پارچه‌ای دوخته میشه. البته همون طور که خوندید، فرم اصلی شلوار باید حفظ بشه، که تنوع پارچه‌های مناسب این شلوار رو محدود می‌کنه. ????
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ مدل جدید شلوار جناقی مام از فروشگاه زی زی مد
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ مدل جدید شلوار جناقی مام از فروشگاه زی زی مد
  • لینن، پارچه‌ای طبیعی و بادوامه، که برای فصل‌های گرم سال مناسب است. لینن، یه مدل پارچه خنک و سبکه، و شلوارهای مام زیادی رو با این جنس نمی‌بینیم. اما با طراحی و دوخت حرفه‌ای، شلوار مام لینن هم قابل دوخته.
  • ریب، پارچه‌ای ترکیبی از پنبه و پلی استره، و ممکنه موقع خرید شلوار مام استایل از تهران، به اون هم بربخورید. این پارچه‌ به اندازه کافی انعطاف‌پذیره، که برای شلوارهای مام استایل مناسب باشه.

انتخاب جنس پارچه مناسب برای شلوارهای مام استایل، به عوامل مختلفی بستگی داره، از جمله استایل شخصی و فصل. اگر به دنبال خرید شلوار مام استایل از تهران هستید که استایلش کلاسیک و شیک باشه، می‌توانید از پارچه‌های جین یا کتان استفاده کنید. اگر به دنبال شلوار مام استایلی با استایل کژوال و راحت هستید، پارچه‌های لینن یا ریب انتخاب خوبی هستن.

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ست با ترنچ کت بلند چهاردکمه
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ست با ترنچ کت بلند چهاردکمه
  • در مورد فصل هم نیاز به توضیح بیشتری نیست، چون خودتون بهتر از جنس‌هایی که تو هر آب و هوا براوتن کاربرد داره، خبر دارید. اگر می‌خوایید شلوار مام استایلی برای فصل‌های گرم سال بخرید، می‌توانید از پارچه‌های کتان یا لینن استفاده کنید. اگر می‌خواهید شلوار مام استایلی برای فصل‌های سرد سال بخرید، می‌توانید از پارچه‌های جین و جناغی استفاده کنید. با توجه به این عوامل، می‌تونید جنس پارچه مناسبی رو برای شلوارهای مام استایل خودتون انتخاب کنید.

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

احتمالا موقع خرید شلوار مام استایل در تهران، به یه مدل شلوار دیگه به اسم مام فیت هم برخواهید خورد. هر دوی اونا، مدلی از شلوارهای گشاد با کمر بلند هستن، ولی یه سری تفاوتای اساسی بینشون وجود داره. خیلی وقتا این تفاوت‌ها اونقدر کم هستن که هر دو دسته بندی، براشون صدق می‌کنه. ✨

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار فیونا از کالکشن مجلسی فروشگاه مد و پوشاک زی زی مد
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار فیونا از کالکشن مجلسی فروشگاه مد و پوشاک زی زی مد

مهم‌ترین تفاوت این دو مدل شلوار، در فاق اون‌هاست. فاق شلوار مام استایل، بلندتر از فاق شلوار مام فیته. فاق شلوار مام استایل، معمولا تا بالای ناف امتداد داره، در حالی که فاق شلوار مام فیت، معمولا تا ناف یا پایین‌تر از ناف میاد. البته این موضوع همیشه درست نیست، چون خیلی از شلوارهای مام فیت هم فاق مشابه به مام استایل دارن.

تفاوت دیگه این دو مدل شلوار که معبرتره، در گشادی اون‌هاست. شلوار مام فیت، همون طور که از اسمش پیداست، از بالا تا پایین فیت بدن میشه. از شلوار جذب و چسبون گشادتره، و جلوه کلی از طراحی مام استایل رو هم توش می‌بینیم. شلوار مام استایل، نسبت به مام فیت گشادتره، اما هر دو مدل به یک اندازه راحت و خوش استایل هستن. ????

اگه بخوام از نظر تاریخی تفاوتش رو بهتون بگم، شلوار مام استایل، یه مدل شلوار قدیمیه که تو دهه ۸۰ میلادی خیلی مد بود، و امروزه هم محبوبیتی بیشتر از قبل پیدا کرده. شلوار مام فیت، یه مدل شلوار جدیدتره که از سال ۲۰۱۰ به بعد، مد شده و خیلی وقتا با شلوار مام استایل برابری می‌کنه. حالا که تفاوت این دو مدل شلوار رو میدونید، انتخاب شلوار مورد نظر براتون راحت‌تر خواهد شد. اگه قصد خرید شلوار مام استایل از تهران رو دارید، میتونین از فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری مختلفی در تهران خرید کنید.

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار جناقی مام برای استایل شیک و روی مد
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار جناقی مام برای استایل شیک و روی مد

شلوار کارگو چیست

این مقاله مخصوص خرید شلوار مام استایل در تهران هست، ولی قراره در کنارش اطلاعات متنوعی یاد بگیرید. این اطلاعات، شامل شلوارهای دیگه علاوه بر مام استایل هم میشه. بعضی وقتا یه مدل شلوار و مانتو جدید پیدا می‌کنیم، که بیشتر از ایده اولیه تو ذهن‌مون جذاب بود. برای همین، وقتشه که در مورد شلوار کارگو هم صحبت کنیم. این طرح، یه مدل شلوار گشاد و راحته که از دهه‌ها پیش، محبوبیت زیادی داشته. این شلوارها، معمولا از پارچه‌های ضخیم و بادوام ساخته میشن تا بتونن در برابر شرایط مختلف مقاومت کنن.

شلوارهای کارگو، معمولا دارای جیب‌های زیادی در قسمت‌های مختلف هستن. قبلا این جیب‌ها، برای قرار دادن وسایل ضروری مثل تلفن همراه، کیف پول، و کلید طراحی شدن. اما مثل آیتم‌های زیاد دیگه تو دنیای مد و فشن، این جیب‌ها هم جنبه تزئینی و استایلی بیشتری پیدا کردن. هرچند هنوز هم میشه از این جیب‌ها استفاده کرد، و به کیف نیاز نداشته باشیم. ????

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ مقایسه شلوارهای مام با شلوار کارگو ساده از محصولات زی زی مد
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ مقایسه شلوارهای مام با شلوار کارگو ساده از محصولات زی زی مد

شلوارهای کارگو، برای فعالیت‌های روزمره، مثل خرید، پیاده روی، و گردش بسیار مناسبن. این شلوارها، همچنین برای محیط‌های کاری یا دانشگاهی که نیاز به لباس‌های راحت و کاربردی دارن، گزینه مناسبی محسوب میشن. از اونجا که امسال شلوار کارگو خیلی رو مد اومده، احتمالا موقع خرید شلوار مام استایل در تهران، محصولات زیادی هم از این مدل شلوار ببینید.

برای خرید شلوار کارگو مناسب، باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید، از جمله:

فرم بدن: اگر فرم بدن شما لاغر یا متوسطه، می‌تونید هر نوع شلوار کارگو با هر مدلی رو بخرید. اگر فرم بدن شما درشته، بهتره از مدل‌های شلوار کارگو با فاق کوتاه و گشاد استفاده کنید.

قد شلوار: شلوار کارگو باید تا مچ پا یا کمی بالاتر از مچ پا قرار بگیره.

جنس پارچه: شلوار کارگو باید از پارچه‌ای بادوام و مقاوم ساخته شده باشه.

رنگ شلوار:  شلوار کارگو رو می‌تونید در هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید.

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار کارگو برای استایل اسپرت و شیک
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ شلوار کارگو برای استایل اسپرت و شیک

مقایسه شلوار مام استایل و شلوار کارگو

مام استایل و کارگو، دو مدل شلوار محبوبی هستن که تو سال‌های اخیر، مخصوصا امسال، زیاد دیده شدن. این دو مدل شلوار، شباهت‌هایی هم با هم دارن، ولی تفاوت‌های مهمی هم با هم دارن.

این تقاوت‌ها باعث میشه بعضیا خرید شلوار مام استایل در تهران رو ترجیح بدن، و بعضیا شلوار کارگو. یکم قبل تر خوندیم که شلوار مام استایل، یه مدل شلوار با فاق بلند و گشاده، که از دهه ۸۰ میلادی، محبوبیت زیادی داشته. شلوار کارگو هم یه مدل شلوار گشاد با جیب‌های زیادیه که از دهه ۴۰ میلادی، محبوبیت زیادی داشته. این شلوارها هم مثل شلوار مام استایل، معمولا از پارچه‌های ضخیم و بادوام ساخته میشن تا بتونن وزن داخل جیب خودشون رو نگه دارن.

فاق شلوار مام استایل، معمولا تا بالای ناف امتداد داره، در حالی که فاق شلوار کارگو پایین‌تره. هر چند بعضی مدل‌‌های کارگو هستن که فاق بلندی دارن. علت این موضوع که خیلی از شلوارهای زنانه فاق بلند هستن، اینه که قد رو بلندتر، و اندام رو هم ظریف‌تر و لاغرتر نشون میده.. شلوار کارگو، از قسمت کمر تا پایین، کاملا گشاد هست و هیچ قسمتی از بدن رو فیت نمیکنه. در مقایسه با اون، شلوار مام استایل یه مقدار فیت‌تره، و فرم انحنای بدن رو به خوش می‌گیره. ????

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ خرید اینترنتی شلوار کارگو زنانه شیک
خرید شلوار مام استایل در تهران؛ خرید اینترنتی شلوار کارگو زنانه شیک

تفاوت بعدی، اینه که شلوار کارگو، معمولا دارای جیب‌های زیادی در قسمت‌های مختلف هست، و شلوارهای مام استایل فقط دوتا جیب در کنار خودشون دارن. از نظر استایل و حسی که منتقل می‌کنن هم این دو مدل شلوار تفاوت‌های قابل توجهی دارن. شلوار مام استایل، معمولا یه استایل کلاسیک و شیک داره، و شلوار کارگو، معمولا یه تیپ کژوال و راحت محسوب میشه.

شاید بشه گفت شلوار کارگو حالت اسپرت‌تری داره. حالا که تفاوت این دو مدل شلوار رو می‌دونین، می‌تونین با توجه به فرم بدن و استایل شخصی خودتون، یکی از این دو مدل شلوار رو انتخاب کنید. اگه قصد خرید شلوار مام استایل در تهران، یا هر مدل شلواردیگه‌ای رو داشتید، به کالکشن‌های بروز فروشگاه آنلاین و حضوری زی زی مد هم سر بزنید.

خرید شلوار مام استایل در تهران برای استایل روی مد و شیک خانمانه؛ شلوار جناغی رگولار
خرید شلوار مام استایل در تهران برای استایل روی مد و شیک خانمانه؛ شلوار جناغی رگولار

شلوار جدید مدل کارگو

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ ست کردن تیپ

شلوار مام استایل، یه مدل شلوار محبوبه که می‌تونه با انواع مختلف لباس‌ها ست بشه. اگه می‌خواین یه تیپ شیک و جذاب با شلوار مام استایل داشته باشین، این چند تا نکته می‌تونن بهتون کمک کنن:

برای ایجاد یه استایل کلاسیک و شیک، شلوار مام استایل رو با یه تاپ یا بلوز ساده و شیک ست کنین. می‌تونین از یه کت یا ژاکت هم برای تکمیل تیپتون استفاده کنین. ترکیب شلوار مام استایل با یه تی‌شرت یا شومیز ساده، یه استایل کژوال و راحت رو تشکیل میده. می‌تونین از یه بوت یا کفش کتانی هم برای تکمیل تیپت خودتون استفاده کنین. برای ایجاد یه استایل اسپرت، شلوار مام استایل رو با یه هودی یا سویشرت ست کنین. می‌تونین یه کفش کتانی یا اسنیکرز هم در کنار این ست، استفاده کنید. ????

خرید شلوار مام استایل در تهران با مانتو جلو باز

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ رنگ مناسب

شلوار ترگال مدل پایین کش

زیر مانتویی ست با شلوار مام استایل زنانه

شومیز اسپرت زنانه از جنس لینن پفکی

شلوارهای گشاد با چی ست میشن؟

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ مدل کتان کمربندی

خرید شلوار مام استایل در تهران؛ بهترین فروشگاه پوشاک

خرید شلوار مام استایل در تهران به صورت آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *