بهاره, پاییزه, تابستانه

شومیز مجلسی مدل های شیک 1403

Featured Video Play Icon
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
آبی
آبی آسمانی
سبز
سفید
+4
شکلاتی
طرح زبرا
کرم
مشکی

شومیز بیسیک

990,000 تومان
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
سبز
طوسی
کرم
مشکی

شومیز پشت پیلی لینن راه راه

990,000 تومان
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
آبی
طوسی
کرم

شومیز لینن جلو جیب دار

1,190,000 تومان

شومیز مجلسی برای خانمای خوش پوش و خوش استایل، یه آیتم محبوب و پرکاربرد محسوب میشه. حتما خودتون هم استایل‌های زیادی رو اطرف خودتون دیدین، که با یه شومیز مجلسی تکمیل شدن، و خیلی منحصر به فردن. شاید شما هم می‌خوایید تنوعی ایجاد کنید و از این استایلای خاص و جدید بزنید؛ یا همین الانشم تیپ باکلاسی دارید و دنبال آیتم‌های جدید هستید که اونا رو به مانتوها و لباسای کمدتون اضافه کنید.

در این صورت، رو مقاله درستی کلیک کردید، و بهتون پیشنهاد می‌کنم تا آخر این صفحه رو بخونید و با من همراه باشید. مثل همیشه، تو این صفحه هم قراره اطلاعات جدید و کاملی در مورد فشن و پوشاک مربوط به شومیز مجلسی بخونیم. در کنار اونا، چندتا محصول از یه فروشگاه آنلاین معتبر و بزرگ رو هم بهتون معرفی می‌کنم، که ازشون ایده بگیرید.

علاوه بر پرداختن به انواع شومیز، قراره یکم فراتر از اون هم بریم؛ و با مانتو و شلوارهایی که به شومیز مجلسی میان و باهاشون تیپ خفنی می‌سازن رو هم بررسی می‌کنیم. تازه یه چیز مهم دیگه هم در مورد انتخاب لباس و شلوار وجود داره، که در نگاه اول به نظر نمیاد. اونم رنگیه که به تناژ رنگ پوست ما بخوره!

دونستن انواع تناپز پوست، حتی تو انتخاب رنگ جواهرات و اکسسوری و رنگ مو هم کاربرد داره! پس تو یه بخش از این مقاله هم به انتخاب رنگ مناسب شومیز مجلسی برای تیپ اختصاصی خودمون می‌پردازیم. هر سوالی داشتید، اون رو کامنت کنید تا در اولین فرصت بهش پاسخ داده بشه. بریم که مقاله رو بدون معطلی شروع کنیم، و یه عالمه نکات جدید رو با هم یاد بگیریم.

چه لباس‌هایی شومیز مجلسی شیک محسوب میشن؟

جدیدا، تنوع مانتوها و لباس‌ها تو دنیای مد اونقدر زیاد شده، که بی‌نهایت طراحی و دوخت برای هر کدوم وجود داره. گاهی نمیشه به راحتی سبک هر مدلی که می‎بینیم رو تشخیص بدیم، و خیلی از اونا ترکیب چند سبک مختلف هستن!

ولی با این وجود، هنوز یه سری ملاک‌ها و معیارهای اولیه هستن که یه دسته بندی اولیه رو برای ما شکل میدن. همین ویزگی‌ها هستن که یه مانتو مجلسی رو از اسپرت جدا میکنه، و حتی مانتوهایی به سبک‌های مختلف رو برامون دسته بندی میکنه.

شومیز هم یکی از اون مواردیه که همچنان مشخصات اولیه خودش رو داره، و میشه با یه سری پرسش و پاسخ، اون رو تشخیص داد. به طور کلی، شومیزها تفاوت زیادی با لباس معمولی، سارافون، تونیک، پیراهن و آیتم‌های دیگه دارن.

اکثر شومیزهای مدل مجلسی، دکمه دار هستن و طول اونا خیلی بلند نیست، و یقه انگلیسی یا هفتی هم دارن. یه شومیز، همیشه باید آستین داشته باشه، که مدل کامل یا سه ربع اون محبوب‌تره. اما شومیزهایی هم پیدا میشن که تو یکی دوتا ویژگی، با مواردی که گفتم فرق دارن. اما وقتی نگاه کلی به اونا می‌ندازیم، لباس شومی مجلسی رو می‌بینیم.

جنس‌های محبوب برای شومیز مجلسی زنانه

پارچه مناسب برای شومیز، یه مورد مهم دیگه‌ست که تفاوتش رو با مانتوها و لباس‌های دیگه به ما نشون میده. معمولا شومیز یه ظاهر لطیف و ظریف داره، و این مورد تو شومیزهای مجلسی هم اهمیت بیشتری پیدا می‌کنه.

این پارچه‎‌ها اکثرا خنک، نازک و لَخت هستن، تا فرم شومیز رو به خوبی روی بدن ما حفظ کنن. پارچه لینن، شیمر، گاواردین و حریر، چندتا از محبوب‌ترین جنس‌ها برای دوخت شومیز مجلسی هستن، که همگی کیفیت و محبوبیت زیادی دارن.

بریم که با هم، چند مدل شومیز مجلسی با جنس‌های مختلف رو بررسی کنیم. تمام محصولاتی که خواهید دید، مخصوص فروشگاه مد و پوشاک زنانه زی زی مد تولید شدن. تولید انحصاری این مجموعه، فقط از پارچه‌های مرغوب و درجه یک استفاده می‌کنه، و خیاط‌های خط تولید هم همگی از ماهرترین افراد تو این زمینه محسوب میشن.

شومیز مجلسی دخترانه؛ از جنس لینن

اگه به فروشگاه زی زی مد سر زده باشید، یا سایت فروش آنلاین اون رو دنبال کنید، نمونه‌های زیادی از انواع شومیز رو می‌بینید. یکی از جدیدترین شومیزهایی که مخصوص این تابستون موجود شده، مدل لینن راه راه هست. رنگ‌هایی که از اون تولید شده شامل طوسی، صورتی و کرم هست، که همه اونا تناژ خنک و کم‌رنگی دارن.

این محصول، مثال خوبی برای شومیز مجلسی هست که تو یه معیار اصولی شومیز، تفاوت داره. توی عکس هم می‌بینید که شومیز مورد نظر ما، یه مدل جلو بسته هست. اما از نظر جنس، آستین و یقه، طول، و فرمی که روی بدن داره، نکات مربوط به یه شومیز رو رعایت کرده.

اگه دنبال یه تیپ باکلاس و شیک هستید که تو فصل تابستون و بهار ازش استفاده کنید، این شومیز رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. نکته جالب در مورد دنیای مد و پوشاک، اینه که خلاقیت تو جزئیات تیپ ما، هیچ محدودیتی نداره، و میشه از هر آیتمی برای جذاب‌تر کردن استایل خودمون استفاده کنیم. شاید فکر کنید تیپ مجلسی باید با یه مانتو یا لباس ثابت باشه، و فقط جواهرات خودمون رو تغییر بدیم. اما حتی یه تیپ مجلسی هم می‌تونه با جزئیات و اکسسوری‌های اضافه و خلاقانه به وجود بیاد.

یکی از راه‌هایی که خودم گاهی باهاش تیپ می‌زنم، اینه که یه کمربند روی شومیز لینن خودم می‌پوشم. از اونجا که دکمه‌ای روی خودش نداره، استفاده از کمربند روی اون، ظاهر شلوغی رو تشکیل نمیده. بعد یه رویی نازک، یا مانتو جلو باز سبک روی اون می‌پوشم، و گاهی اوقات لبه اون رویی یا مانتو رو هم توی شلوار یا مانتوی خودم قرار میدم. حتما شما هم با آزمون و خطای کافی، روش مورد علاقه خودتون برای استفاده از شومیز مجلسی رو پیدا خواهید کرد.

رنگ مناسب بر اساس تناژ پوست

یه راه جالب و خاص وجود داره، که خیلی از استایلیست‌های شخصی، اون رو تو مراحل کمک به مشتری خودشون قرار میدن. احتمالا شنیدید که بعضیا میگن اون رنگ شومیز مجلسی به من میاد، یا با این رنگ زیبا نمیشم. ولی چطور ممکنه همچین چیزی اتفاق بیفته، و رنگ چقدر تو شیک شدن تیپ ما تاثیر داره؟

باید بهتون بگم این موضوع کاملا صحت داره، و بر اساس رنگ و تناژ پوست ما، یه سری رنگ ها بیشتر بهمون میان. برای این مرحله، دو راه داریم، که یکیش به تناژ پوست ما بستگی داره. راه دیگه، باید به طور تجربی امتحان بشه، چون کاملا به خودتون بستگی داره.

این روش، بدین صورته که رنگ‌های مختلف رو جلوی خودتون قرار می‌دید، و بر اساس انعکاسی که روی پوستتون داره، تصمیم می‌گیرید. نور پردازی محیط و کیفیت پارچه، به اندازه رنگ اون اهمیت داره. اگه لباس و مانتوهایی دارید که رنگ‌های متنوع دارن، خودتون هم می‌تونید این موضوع رو امتحان کنید.

اگه قصد داشتید به فروشگاه حضوری زی زی مد سر بزنید، این روش رو هم امتحان کنید. هم انواع شومیز مجلسی که تو این فروشگاه هست، و هم مانتوها و تاپ‌هایی که موجود میشن، همگی از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستن. نکته جالب اینه که لازم نیست هر مانتو یا لباس رو بپوشید، و اگه فقط اون رو روی بدن‌تون قرار بدید هم کافیه.

خیلیا فقط از این راه برای تعیین سایز محصول، و فرمی که رو بدن‌شون میگیره استفاده می‌کنن. اما شما می‌تونید حرفه‌ای‌تر رفتار کنید، و از ترکیبی که اون مانتو یا شومیز مجلسی با پوستتون می‌سازه، آگاه بشید. کارکنان این فروشگاه هم همیشه آماده کمک کردن به شما تو هر زمینه‌ای هستن.

تشخیص تناژ پوست برای انتخاب شومیز مجلسی

همون طور که خوندید، یه راه دوم هم وجود داره که رنگ مخصوص و منحصر به فرد خودتون رو شناسایی کنید. تناژ پوست، روشیه که خیلی از افراد از اون خبر دارن، اما ممکنه راه ست کردن با اون رو کامل نشناسن. اول از همه انواع تناژ پوست رو بهتون معرفی می‌کنم، و بعد راه تشخیص تناژ خودمون رو بهتون یاد میدم.

ما در کل، دو تناژ اصلی داریم که شامل سرد و گرم میشه، که با طبع ما کاملا فرق می‌کنه. یه تناژ سوم هم وجود داره، که ترکیبی از این دو میشه، و به اصطلاح خنثی نامیده میشه. بعضیا میشن تناژ پوست ختثی، حد وسط بین سرد و گرمه، و بعضیا میگن هیچ کدوم از این دوتا نیست. اما تعریف اون خیلی مهم نیست، و بهتره که به کاربرد و ظاهر اون دقت کنیم.

برای تشخیص تناژ پوست، راه‌های زیادی وجود داره، ولی راحت‌ترین روش ممکن رو بهتون میگم. مچ دستتون رو بالا بیارید، و به رگ‌هایی که زیر کف دستتون وجود داره، دقت کنید. اگه نور طبیعی اطراف‌تون باشه، این آزمایش دقیق‌تر خواهد بود.

متوجه می‌شید که رگ‌هاتون، یه رنگ مشخص داره، که یکی از این دوتا خواهد بود: سبز، یا آبی. البته رنگ سبز رگ، به سبزآبی هم نزدیکه، و خیلیا یه جای رنگ آبی خالص، رگ‌های بنفش رو می‌بینن. اگه رگ‌هاتون سبز بود، یعنی تناژ پوست‌تون گرمه، و اگه آبی یا بنفش بود، تناژ سرد دارید. حالا می‌تونید شومیز مجلسی و لباس، رنگ مو، اکسسوری و حتی لنز چسم خودتون رو بر اساس پوستتون انتخاب کنید.

در صورتی که رگ‌هاتون ترکیبی از این دوتا بود، یعنی تناژ خنثی یا طبیعی دارید. بعضیا هر رگ‌شون یکی از این دو رنگه، و برخی هر بخشی از یه رگ رو به یه رنگ می‌بینن. راه‌های دیگه‌ای هم برای تشخیص تناژ پوست هست، ولی این راه حل مطمئن‌تر و سریع‌تره.

رنگ‌های پیشنهادی شومیز زنانه بلند برای پوست با تناژ سرد

معمولا پیشنهاد میشه که با پوست سرد، رنگ‌هایی رو ست کنیم که خودشون هم به نوعی سرد هستن. رنگ‌هایی مثل آبی شامل آبی کم‌رنگ و رویال، انواع رنگ بنفش، و سبز تیره، ترکیب خوبی برای یه مدل شومیز مجلسی مخصوص پوست سرد هستن. ☄️

البته این وسط باید علاوه بر تناژ، طبع و رنگ پوست خودتون رو هم مشخص کنید. فعلا، فقط یک طرف ماجرا رو بررسی می‌کنیم که مربوط به تناژ هر مدل پوسته. اگه سوالی مربوط به تناژ سرد و گرم یا طبیعی داشتید، یا نکات بیشتری رو مربوط به این بخش بلد بودید؛ حتما اون رو تو بخش نظرات برای خودم و بقیه افرادی که این مقاله رو می‌خونن، بنویسید.

رنگ‌های پیشنهادی مدل شومیز جدید برای پوست با تناژ گرم

خیلی از متخصص‌های مد و پوشاک، معتقدن رنگ مناسب برای تتاژ پوست گرم، رنگ‌هایی هستن که خاصیت گرم دارن. بعضیا رنگ‌های خاکی و زمینی رو مناسب این تناژ پوست می‌دونن، که شامل مواردی مثل قهوه‌ای، انواع زرد مثل رنگ خردلی، و قرمزهایی که خاصیت گرم دارن میشه.

اگه دنبال یه شومیز مجلسی یا هر محصول دیگه‌ای بودید که به رنگ پوست‌تون بخوره، بهتون فروشگاه زی زی مد رو پیشنهاد می‌کنم. محصولات این فروشگاه همگی از تنوع بالایی برخوردار هستن، و رنگ بندی اونا هر رنگی که فکرش رو می‌کنید رو داره. توی سایت این فروشگاه هم می‌تونید موجودی تمام محصولات زی زی مد رو ببینید، و به صورت آنلاین خرید کنید.

کت دخترانه لینن ست با شومیز مانتویی مجلسی

بد نیست که برای تنوع، یه محصول غیر از شومیز رو بهتون معرفی کنم، که تنوع رنگی قابل توجهی داره. این کت شیک، روز به روز محبوبیت بیشتری بین مشتریان زی زی مد به دست میاره، و موجودی اون زود به زود تموم میشه. اگه تو دنیای مد و فشن باشید، این مدل کت رو به عنوان عنصر اضلی تیپ مجلسی و مینیمال خواهید دید.

خیلی از مشتریان این فروشگاه که دنبال یه تیپ مجلسی و رسمی هستن، با دیدن این کت، توجهشون جلب میشه. چون نه خیلی شلوغ و پر کاره، و نه ساده و معمولیه. به قول یکی از کارکنان زی زی مد، یه مثال بارز برای سادگی در زیبایی، همین مانتو کتی هست.

رنگ‌هایی که از این محصول خاص تولید شده شامل سرخابی، سفید، صدری، آبی و مشکی هست. یه جورایی میشه گفت این مانتو، رنگ‌های مناsب برای هر تناژ رنگی از پوست رو داره. اگه بجز شومیز مجلسی به یه مانتو یا کت جدید هم نیاز داشتید، حتما این محصول جدید و باکلاس رو هم در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *