زمستانه, بهاره, پاییزه, تابستانه

مانتو شلوار ست مجلسی زی زی مد 1403

مانتو شلوار ست مجلسی

مانتو شلوار ست مجلسی یکی از اون مواردیه که هرکسی در نگاه اول، بهش توجه نمی‌کنه. ولی وقتی بیشتر بهش فکر کنیم، متوجه می‌شیم که ضروری‌تر از چیزیه که فکر می‌کردیم. مانتو و شلوار ست، چیزیه که تو هر فروشگاهی اونا رو نمی‌بینیم. حتی اونایی که بر حست تصادف می‌بینیم هم ممکنه اونقدر که توقع داریم، جذاب و خاص نباشن. ????

مانتو شلوار ست مجلسی؛ ست کراپ کت و شلوار بگ دیپلمات برای استایل روی مد امسال
مانتو شلوار ست مجلسی؛ ست کراپ کت و شلوار بگ دیپلمات برای استایل روی مد امسال

برای همین، خیلیا قید خرید مانتو و شلوار رو می‌زنن، و خودشون هر کدوم رو جداگونه می‌گیرن که با هم ست کنن. تازه یه مانتو شلوار ست مجلسی شیک که از مانتوهای معمولی هم سخت‌تر ست پیدا میشه! ولی تو این مقاله، قصد دارم یه مقدار نظرتون رو در این مورد عوض کنم. ????

قطعا ست‌های منحصر به فرد و شیک که به استایل ما بخوره، وجود دارن، و فقط باید فروشگاه مناسبی رو پیدا کنیم. قبل از اون هم لازمه که با مشخصات دقیق یه مانتو شلوار ست مجلسی، کامل آشنا باشیم. چون گاهی یه مدل مانتو و یه مدل شلوار رو جدا می‌بینیم، که انگار برای هم ساخته شدن. با انجام دادن این دو کار، به طور حرفه‌ای تیپ خودمون رو شیک و باکلاس می‌کنیم. ????

مانتو شلوار ست مجلسی؛ ژیله دیپلمات
مانتو شلوار ست مجلسی؛ ژیله دیپلمات

اگه دوست دارین تو مهمونی‌ها و مراسم‌های خاص یه استایل شیک و خاص داشته باشین، حتماً این مقاله رو درباره‌ی مانتو شلوار ست مجلسی از دست ندید! تو این مقاله قراره با هم بریم سراغ بهترین مدل‌های مانتو شلوار که هم راحتی رو براتون فراهم می‌کنن و هم باعث می‌شن تو هر جمعی بدرخشید. پس اگه دنبال یه تیپ خاص و شیک هستین که همه رو تحت تاثیر قرار بده، با من همراه باشین! 🥰

چه نکاتی تو مانتو شلوار ست مجلسی مهمه؟

یکی از مشکلاتی که تو مقدمه خوندید، شیک بودن یه ست مانتو و شلوار مجلسی بود. معمولا برای تشخیص این موضوع، چشمی و بر اساس ذهنیت خودمون تصمیم می‌گیریم. ولی جالبه بدونید که یه سری ملاک‌های مشخص مربوط به همین زمینه، تو دنیای مد و پوشاک وجود داره. ????

فرقی نداره مانتو شلوار ست مجلسی مورد نظر ما از اول توسط طراح مد به صورت ست طراحی شده؛ یا ما خودمون اونا رو ست کردیم، و یا حتی فروشنده یه مغازه دوتا آیتم رندوم رو کنار هم تن مانکن کرده. این نکات و ملاک‌ها، تو هر شرایطی صدق می‌کنن، و فرق یه تیپ جلسی و باکلاس رو با یه تیپ تصادفی، مشخص می‌کنه.

مانتو شلوار ست مجلسی؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ در فروشگاه آنلاین زی زی مد
مانتو شلوار ست مجلسی؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ در فروشگاه آنلاین زی زی مد

ست بودن رنگ مانتو و شلوار مجلسی

اولین موردی که تو ست مانتو و شلوار به چشم میاد، رنگ اون دوتاست، و کاملا منطقیه که همچین فکری کنیم. ولی خوشبختانه، برای این موضوع لازم نیست هر دو بخش از یه پارچه تهیه بشن، و یک دست باشن.

خیلی از تیپ‎‌های ست هستن که از پارچه‌های طرح دار و مکمل مکمل استفاده می‌کنن؛ به طوری که رنگ پارچه‌ها توی طرح‌شون، دقیقا مخالف هم باشن، یا یکی از دو آیتم شلوار یا مانتو؛ به رنگی مشابه با طرح جذاگونه‌ی آیتم دوم باشه، که این مدل رو جدیدا زیاد می‌بینیم. ????

مانتو شلوار ست مجلسی؛ ست کت و شلوار پاکتی گاباردین در کالکشن جدید زی زی مد
مانتو شلوار ست مجلسی؛ ست کت و شلوار پاکتی گاباردین در کالکشن جدید زی زی مد

نکته جالب اینه که حتی میشه خیلی وقتا دوتا رنگ و طرح متفاوت رو برای مانتو شلوار ست مجلسی انتخاب کرد، که در این صورت بقیه ملاک‌های ست بودن تیپ اهمیت پیدا می‌کنه.

پس بخوام خلاصه کنم، اگه مانتو شلوار ست مجلسب یک رنگ و یک جنس بگیرید، کارتون ساده‌تر و مطمئن‌تره. ولی راه‌های خلاقانه زیادی براتون وجود داره که لازم نباشه از این قانون پیروی کنید

ست تک رنگ یا مونوکروم مانتو و شلوار

یکی از راه‌های ست کردن رنگ مانتو و شلوار، اینه که از هارمونی رنگ مونوکروم استفاده کنید. درسته که منظور از مونوکروم تک رنگ هست، ولی یه تفاوت بزرگ و مهم وجود داره. شما توی این پالت رنگی، می‌تونید هر رنگی با تناژ و درجه روشنی مختلف رو استفاده کنید، تا زمانی که تو یه بازه رنگی بمونن. ????

به این ترکیب رنگی، پالت مونوکروم می‌گن، که تو مانتو شلوار ست مجلسی و باکلاس، کاربرد زیادی داره. حتی تو تیپ‌های اسپرت و بیرونی هم از این پالت رنگی استفاده زیاد و متنوعی میشه.

مانتو شلوار ست مجلسی؛ کت بلند تک دکمه فیونا برای ست‌های خوش رنگ خانمانه و دخترانه
مانتو شلوار ست مجلسی؛ کت بلند تک دکمه فیونا برای ست‌های خوش رنگ خانمانه و دخترانه

پس اگه دقت و مهارت کافی به کار ببرید، می‌تونید یه مانتو و شلوار یک رنگ اما نه یک دست رو با هم بپوشید، و یه ست خاص بسازید. خیلی از افراد با این روش راحت نیستن، و ترجیح میدن از رنگ‌های مخالف استفاده کنن. این پالت‌های رنگی هم محبوبیت زیادی دارن، اما ست مونوکروم در آینده نزدیک، بیشتر از قبل روی مد میاد، و تنوع خوبی به تیپ‌هاتون میده. ????

مانتو شلوار ست مجلسی؛ رنگ‎‌های مختلف برای بهترین ست‌ها

وقتی می‌خواین یه ست مانتو شلوار مجلسی انتخاب کنین، رنگش خیلی مهمه. اگه دنبال یه استایل شیک و امروزی هستین، رنگ‌هایی مثل مشکی، سورمه‌ای، و سفید همیشه روی مُدن و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتن. این رنگ‌ها رو برای مراسم رسمی و مهمونی‌های شبونه می‌تونین انتخاب کنین تا یه استایل کلاسیک و باکلاس داشته باشین.

مانتو شلوار ست مجلسی؛ خرید آنلاین مانتو جلو بسته لینن اسلپ از فروشگاه پوشاک زنانه زی زی مد
مانتو شلوار ست مجلسی؛ خرید آنلاین مانتو جلو بسته لینن اسلپ از فروشگاه پوشاک زنانه زی زی مد

حالا اگه می‌خواین یه ذره بیشتر تو چشم باشین و خاص به نظر بیاین، رنگ‌های نود، کرم، زیتونی، یا حتی رنگ‌های پاستلی مثل صورتی کمرنگ و آبی آسمونی خیلی مد روز هستن و بهتون یه استایل شیک و مدرن می‌بخشن. این رنگ‌ها برای مراسم‌های نیمه‌رسمی و روزانه هم خیلی مناسبن.

برای فصل‌های گرم‌تر، رنگ‌های شاد و زنده مثل قرمز، سبز یشمی، و زرد خردلی حسابی روی مُدن و می‌تونن حال و هوای شما رو تغییر بدن. این رنگ‌ها جذابیت خاصی به استایل‌تون می‌دن و باعث می‌شن تو هر جمعی بدرخشید! 🤩

پس حتماً وقتی دارین یه ست مانتو شلوار مجلسی انتخاب می‌کنین، به رنگش هم فکر کنین تا با استایل‌تون همه رو تحت تاثیر قرار بدین!

مانتو شلوار ست مجلسی؛ خرید آنلاین ست کت و شلوار پاکتی گاباردین در فروشگاه زی زی مد
مانتو شلوار ست مجلسی؛ خرید آنلاین ست کت و شلوار پاکتی گاباردین در فروشگاه زی زی مد

مانتو شلوار ست مجلسی؛ معرفی چند پارچه باکلاس و شیک

وقتی می‌خواین یه مانتو شلوار ست مجلسی بخرین، یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید بهش دقت کنین، جنس پارچه‌شه. هر چی پارچه بهتر باشه، هم خوش‌فرم‌تر وایمیسته، هم راحت‌تره و هم شیک‌تر به نظر میاد.

اول از همه پارچه‌های کرپ خیلی پرطرفدارن. کرپ به خاطر بافت نرم و لطیفی که داره، تو تن خیلی شیک وایمیسته و برای مجالس و مهمونی‌ها عالیه. علاوه بر این، خیلی دیر چروک می‌شه، پس لازم نیست نگران این باشین که بعد از چند ساعت نشست و برخاست، لباس‌تون چروک بشه.

ساتن هم یه انتخاب دیگه‌ست که خیلی لوکس و شیک به نظر می‌رسه. ساتن به خاطر درخشندگی و نرمی خاصی که داره، باعث می‌شه مانتو شلوار شما حسابی به چشم بیاد. این پارچه بیشتر برای مراسم‌هایی که یه ذره رسمی‌ترن، خیلی مناسب و شیکه. 😎

مانتو شلوار ست مجلسی؛ ست کراپ کت و شلوار بگ دیپلمات برای افراد خوش سلیقه
مانتو شلوار ست مجلسی؛ ست کراپ کت و شلوار بگ دیپلمات برای افراد خوش سلیقه

پارچه‌های حریر هم خیلی محبوبن، مخصوصاً اگه بخواین یه استایل سبک و راحت داشته باشین. حریر به خاطر سبکی و نرمی‌ش، تو روزهای گرم سال یه انتخاب عالیه و باعث می‌شه احساس راحتی و خنکی داشته باشین.

نهایتاً، پارچه‌های لمه و مخمل هم هستن که بیشتر برای زمستون و مجالس شبونه کاربرد دارن. لمه به خاطر برق خاصی که داره، شما رو تو هر مهمونی‌ای متمایز می‌کنه. مخمل هم بافتش گرم و نرمه و برای فصل‌های سرد خیلی مناسبه.

پس وقتی دارین یه ست مانتو شلوار مجلسی انتخاب می‌کنین، حتماً به جنس پارچه‌ش هم توجه کنین تا بتونین بهترین انتخاب رو برای خودتون داشته باشین. ⚡️

مانتو شلوار ست مجلسی؛ میشه هرکدوم رو جدا پوشید؟

گاهی این سوال برامون پیش میاد، که چرا یه مانتو و شلوار ست بگیریم، که با بقیه آیتم‌ها ست نشن. این موضوع یه جورایی استایل‌های ما رو محدود نمی‌کنه؟

در جواب این سوال‌ها باید بهتون بگم که مانتو شلوار ست مجلسی رو جداگونه هم بپوشین. مانتو رو با یه شلوار یا جین دیگه ست کنین یا شلوار رو با یه بلوز شیک؛ اینجوری چند تا استایل مختلف دارین و همیشه شیک می‌مونین! 😉

مانتو شلوار ست مجلسی؛ راهنمای ست کردن ژیله دیپلمات برای شیک‌ترین استایل‌ها
مانتو شلوار ست مجلسی؛ راهنمای ست کردن ژیله دیپلمات برای شیک‌ترین استایل‌ها

مانتو شلوار ست مجلسی؛ ست کردن حرفه‌ای آیتم‌های جدا

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد ست‌های مانتو شلوار مجلسی وجود داره، اینه که شما می‌تونین هر کدوم از آیتم‌ها رو جداگانه هم بپوشین و با بقیه لباس‌هاتون ست کنین. اینجوری انگار چند تا لباس جدید دارین!

برای مثال، اگه مانتوی ست‌تون رو جداگونه بپوشین، می‌تونین با یه شلوار جین یا یه شلوار کتان ستش کنین. این ترکیب خیلی مناسب موقعیت‌های روزمره و نیمه‌رسمیه و هم شیکه، هم راحت. اگه یه کم رسمی‌تر بخواین بپوشین، مانتو رو با یه شلوار پارچه‌ای ساده یا دامن بلند ست کنین تا یه استایل شیک و کژوال داشته باشین. 😘

حالا اگه بخواین شلوار ست‌تون رو جدا بپوشین، کلی انتخاب دیگه هم دارین! می‌تونین شلوار رو با یه بلوز یا تاپ شیک ست کنین تا یه استایل مجلسی ساده بسازین. یا اگه یه کت یا جلیقه مناسب دارین، اون رو با شلوار ست کنین تا یه استایل کاملاً جدید و متفاوت داشته باشین.

مانتو شلوار ست مجلسی؛ خرید آنلاین ست کت و شلوار پاکتی گاباردین
مانتو شلوار ست مجلسی؛ خرید آنلاین ست کت و شلوار پاکتی گاباردین

نکته اینجاست که با کمی خلاقیت، می‌تونین از هر آیتم مانتو شلوار ست مجلسی‌تون چندین و چند استایل مختلف بسازین و هر بار یه تیپ جدید داشته باشین. پس حتماً از ترکیب کردن و ست کردن این آیتم‌ها با بقیه لباس‌هاتون نترسین! اینجوری هم تو مهمونی‌ها می‌درخشین، هم تو موقعیت‌های روزمره یه استایل خاص و منحصر به فرد دارین. 😍

مانتو شلوار ست مجلسی؛ برای هوای گرم

اگه دنبال یه مانتو شلوار ست مجلسی برای هوای گرم هستین، باید حتماً به جنس و مدل لباس‌تون دقت کنین. تو روزهای گرم، بهترین انتخاب پارچه‌های سبک و خنک مثل حریر، لینن یا نخی هستن که هم هوا رو به خوبی رد و بدل می‌کنن و هم باعث می‌شن احساس راحتی داشته باشین. مدل‌های آزاد و گشاد هم گزینه‌های خوبی هستن چون به بدنتون اجازه می‌دن نفس بکشه و حسابی احساس خنکی کنین.

همچنین رنگ‌های روشن مثل سفید، کرم، آبی آسمونی یا رنگ‌های پاستلی مثل صورتی کمرنگ و سبز نعنایی برای هوای گرم خیلی مناسبن چون هم خنک‌تر به نظر میان و هم کمتر گرما رو جذب می‌کنن. یادتون باشه تو هوای گرم بهتره سراغ مانتو شلوارهای خیلی چسبون نرید تا راحت‌تر باشین.

مانتو شلوار ست مجلسی؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ در فروشگاه اینترنتی زی زی مد
مانتو شلوار ست مجلسی؛ مانتو جلو بسته لینن اسلپ در فروشگاه اینترنتی زی زی مد

پس اگه یه مهمونی یا مراسم تو هوای گرم دارین، با انتخاب یه مانتو شلوار مجلسی خنک و سبک، هم شیک می‌شین، هم احساس راحتی و خنکی می‌کنین. 🌷

مانتو شلوار ست مجلسی؛ برای هوای سرد

اگه تو فصل‌های سرد سال دنبال یه مانتو شلوار ست مجلسی هستین، باید به جنس و مدل لباس‌هاتون حسابی دقت کنین تا هم گرم باشین و هم شیک. برای هوای سرد، پارچه‌های گرم و ضخیم مثل مخمل، پشمی، یا پارچه‌های فاستونی عالی‌ان. این پارچه‌ها هم حسابی شیک و مجلسی هستن، هم بدن رو گرم نگه می‌دارن.

اگه به دنبال یه استایل لوکس‌تر هستین، ست‌های مخمل می‌تونن خیلی جذاب باشن. مخمل هم ظاهر شیکی داره، هم حسابی گرمه. یا اگه مدل‌های کلاسیک‌تر رو دوست دارین، پارچه‌های پشمی یا فاستونی انتخاب خوبی هستن. این پارچه‌ها هم به خوش‌فرم وایستادن لباس کمک می‌کنن و هم شما رو تو روزهای سرد گرم نگه می‌دارن. 🔥

مانتو شلوار ست مجلسی؛ ست کراپ کت و شلوار بگ دیپلمات در فروشگاه مدرن زی زی مد
مانتو شلوار ست مجلسی؛ ست کراپ کت و شلوار بگ دیپلمات در فروشگاه مدرن زی زی مد

برای رنگ‌ها، تو هوای سرد می‌تونین از رنگ‌های تیره‌تر مثل مشکی، سورمه‌ای، زرشکی، یا سبز تیره استفاده کنین که هم شیکه، هم با حال و هوای زمستون بیشتر جور درمیاد. همچنین می‌تونین با یه شال گردن یا روسری گرم و یه جفت بوت شیک، ست‌تون رو تکمیل کنین و یه استایل کامل و جذاب برای هوای سرد بسازین.

پس اگه قراره تو هوای سرد یه مانتو شلوار ست مجلسی بپوشین، حتماً از پارچه‌های گرم و مدل‌های شیک استفاده کنین تا هم استایل‌تون رو حفظ کنین و هم حسابی گرم بمونین!

مانتو شلوار ست مجلسی؛ ست منحصر به فرد با دامن

اگه دنبال یه استایل شیک و خاص برای مهمونی‌ها و مراسم مجلسی هستین، ست مانتو و دامن مجلسی می‌تونه گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای باشه. این ست‌ها نه تنها خیلی شیک و زنونه‌ان، بلکه تنوع زیادی هم دارن و می‌تونین با توجه به سلیقه و مراسمی که دارین، بهترینش رو انتخاب کنین.

اول از همه بگم که وقتی می‌خواین یه ست مانتو و دامن مجلسی انتخاب کنین، باید به هماهنگی بین طرح و رنگ این دو تا دقت کنین. مثلاً اگه مانتوی ساده‌ای انتخاب می‌کنین، می‌تونین دامنتون رو یه ذره طرح‌دارتر یا با جزئیات بیشتر بردارین تا یه ترکیب جذاب و متعادل بسازین. برعکسش هم خوبه، یعنی اگه مانتوتون طرحداره، دامن رو ساده‌تر انتخاب کنین. 🤩

مانتو شلوار ست مجلسی؛ خرید اینترنتی دامن لینن برای تیپ‌های روی مد امسال
مانتو شلوار ست مجلسی؛ خرید اینترنتی دامن لینن برای تیپ‌های روی مد امسال

در مورد جنس پارچه، برای ست‌های مجلسی، معمولاً پارچه‌های کرپ، ساتن، یا حریر انتخاب‌های عالی‌ای هستن. این پارچه‌ها به خاطر حالت و افتی که دارن، به لباس یه حس لوکس و شیک می‌دن. مثلاً یه دامن از جنس ساتن که با یه مانتوی حریر ست شده باشه، خیلی شیک و خاص به نظر میاد و برای مراسم‌های رسمی خیلی مناسبه.

برای رنگ‌ها، ست مانتو و دامن مجلسی معمولاً تو رنگ‌های کلاسیک مثل مشکی، سفید، سورمه‌ای، یا زرشکی خیلی شیک و مجلسی به نظر میاد. البته اگه می‌خواین یه کم متفاوت باشین، می‌تونین از رنگ‌های شادتر مثل صورتی چرک، آبی روشن یا حتی طلایی استفاده کنین که خیلی هم روی مُده. 💃

مانتو شلوار ست مجلسی؛ تیپ‌های جذاب و روی مد با دامن لینن
مانتو شلوار ست مجلسی؛ تیپ‌های جذاب و روی مد با دامن لینن

حالا برای تکمیل استایل، می‌تونین از اکسسوری‌های مناسب مثل یه جفت کفش پاشنه‌دار، یه کیف دستی شیک و یه روسری یا شال ست استفاده کنین. این جزئیات کوچیک باعث می‌شن استایل‌تون کامل‌تر و جذاب‌تر بشه.

پس اگه دنبال یه استایل خاص و شیک برای مهمونی‌ها و مجالس هستین، حتماً یه نگاهی به ست مانتو و دامن مجلسی بندازین. اینجوری هم حسابی خوش‌پوش می‌شین، هم یه استایل زنونه و شیک دارین که توجه همه رو جلب می‌کنه!

مانتو شلوار ست مجلسی؛ توجه به طرح و بافت کلی تیپ

در مورد بافت پارچه هم همینه. مثلاً اگه مانتوی شما از یه پارچه براق مثل ساتنه، بهتره شلوارتون هم از یه پارچه با کمی درخشش باشه تا هر دو آیتم با هم همخونی داشته باشن. یا اگه مانتوتون از یه پارچه مات مثل کرپ یا نخی هست، شلوارتون هم بهتره همون جنس یا چیزی نزدیک به اون باشه تا ظاهر کلی ست‌تون همگن و جذاب باشه.

به طور کلی، هماهنگ کردن طرح و بافت پارچه‌ها باعث می‌شه که استایل‌تون حرفه‌ای‌تر و چشم‌نوازتر به نظر بیاد و شما رو شیک‌تر نشون بده. پس دفعه بعدی که می‌خواین یه مانتو شلوار ست مجلسی بپوشین، حتماً به این نکته‌ها توجه کنین تا بهترین تیپ رو داشته باشین! 🤗

مانتو شلوار ست مجلسی؛ ژیله دیپلمات برای استایل‌های مجلسی و خاص
مانتو شلوار ست مجلسی؛ ژیله دیپلمات برای استایل‌های مجلسی و خاص

وقتی می‌خواین یه مانتو شلوار ست مجلسی رو ست کنین، خیلی مهمه که به طرح و بافت پارچه هر آیتم حسابی دقت کنین. این کار باعث می‌شه که استایل‌تون نه تنها شیک‌تر به نظر بیاد، بلکه هماهنگی بیشتری هم بین تیکه‌های لباس‌تون باشه.

مثلاً اگه مانتوتون از یه پارچه ساده و بدون طرحه، بهتره شلوارتون رو هم از یه پارچه‌ای انتخاب کنین که خیلی شلوغ و طرحدار نباشه، یا اگه هم طرح داره، یه طرح ملایم و هماهنگ با مانتو داشته باشه. اینجوری یه ترکیب متعادل و شیک درست می‌کنین. 💅

حالا برعکس، اگه مانتوتون از یه پارچه طرحدار و خاصه، بهتره شلوارتون ساده‌تر باشه تا مانتو بتونه بیشتر خودشو نشون بده و استایل‌تون شلوغ و درهم نشه.

مانتو شلوار ست مجلسی؛ خرید آنلاین کت بلند تک دکمه فیونا در فروشگاه زی زی مد
مانتو شلوار ست مجلسی؛ خرید آنلاین کت بلند تک دکمه فیونا در فروشگاه زی زی مد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *