تابستانه, بهاره, پاییزه

شومیز دامن و شلوار مجلسی ست های شیک 1403

شومیز دامن و شلوار مجلسی

شومیز دامن و شلوار مجلسی، بیشتر از چیزی که فکر می‌کنیم برای جذاب شدن تیپ‌های هر از گاهی ما اهمیت دارن. وقتی یه مدل لباس می‌خواییم که خیلی خونگی نباشه، ولی خیلی مجلسی و رسمی هم نباشه، احتمالا شومیز چیزیه که دنبالشیم. جنس پارچه‌هایی که برای خودت شومیز به کار میره، معمولا یه حالت شیک و لطیف دارن. ????

برای همینه که موقع پوشیدن یه ست شومیز دامن مجلسی، احساس ظرافت و باکلاسی بهمون دست میده. حتی فرقی نداره شومیز رو تنها بپوشیم، یا زیر مانتو جلو باز، وست یا هرچیز دیگه‌ای استفاده‌ش کنیم. در هر صورت، کار اصلی خودش رو برامون انجام میده: زیبایی بخشیدن به تیپ و ظاهر کلی ما. ????

تو این مقاله به طور اختصاصی به معرفی انواع شومیز دامن و شومیز شلوار مجلسی می‌پردازیم، و چندتا سوال و جواب رو با هم مرور می‌کنیم تا خودشناسی‌مون در مورد سلیقه شخصی که مخصوص خودمونه، بالا بره. تا آخر این مقاله، با انواع مانتو و شلواری که با شومیز ست میشن هم بیشتر آشنا می‌شید. ????

اگه با سایر مقالات این سایت آشنا باشید، می‌دونید که معمولا پالت‌های رنگی مناسب برای هر مدل تیپی رو هم به عنوان اطلاعات عمومی، براتون ذکر می‌کنم. این بین، چندتا محصول جذاب رو هم بهتون معرفی می‌کنم، که می‌تونید ازشون ایده بگیرید. اگه قصد خرید اینترنتی داشتید، تمام این محصولات تو فروشگاه مدرن زی زی مد به فروش می‌رسن. ????

شومیز دامن مجلسی ست یا تک؟

همیشه موقع تصمیم گیری در مورد خرید لباس‌های شیک مجلسی و حتی غیر مجلسی، این سوال رو از خودمون می‌پرسیم. بهتره که یه شومیز رو جدا بخریم و شلوار یا دامن رو باهاش ست کنیم، یا از همون اول اونا رو ست بگیریم؟ ????

نکته‌ای که تو این پرسش تاثیر گذاره، اینه که اصلا میشه یه شومیز دامن و شلوار مجلسی پیدا کرد؟ چون اکثر فروشگاه‌ها هر بخش رو جذا می‌فروشن، و تصمیم رو بر عهده خود مشتری می‌ذارن که چی رو با هم ست کنن.

اگه از یه دیدگاه بهش نگاه کنیمف مثل اینه که حق انتخاب نداریم، و در هر صورت باید جداگونه اون رو خریداری کنیم. ولی از یه طرف دیگه، وقتی یه ست شومیز دامن مجلسی باشه، ما فقط می‌تونیم همون ست رو بخریم. خیلیا این محدودیت انتخاب رو یه مزیت نمی‌بینن، و بیشتر دوست دارن با سلیقه و خلاقیت خودشون یه تیپ مجلسی بخرن. ????

ست وست و دامن شلواری مدل بابوس

دامن مجلسی تک لینن اسلپ

مدل شومیز مجلسی شیک مدل شاین

جدیدترین مدل بلوز دامن مجلسی

شومیز دخترانه بلند یا کوتاه؟

یه خصوصیت مهم که در مورد انواع شومیز دامن و شلوار مجلسی هست و حتی در مورد مانتوها هم پیش میاد، طول اوناست. برای این که بدونیم شومیز و شلوار مجلسی ما چطوری بهتر میشه، باید به خود شلوار هم دقت کنیم. یادتون باشه که این نکته در مورد شومیز دامن مجلسی هم صدق می‌کنه، اما یه سری تفاوت‌های کوچیک وجود داره. ????

معمولا پیشنهاد میشه که برای زیبایی بیشتر، لبه شومیز و حتی لباس‌های خودمون رو داخل شلوار و دامن بذاریم. البته این ترفند به مدل شلوار و دامن هم بستگی داره. وقتی پایین‌تنه یک سره گشاده، خوبه که بالاتنه فیت باشه، یا حداقل یه لباس و مانتو گشاد روی اون نیاد.

وقتی شلواری مثل دمپا گشاد هم می‌پوشیم، بهتره که بخش تنگ رون اون رو پنهون نکنیم. پس شلوارهای راسته و جذب، برای ست شومیز و شلوار مجلسی که شومیزش گشاده، بهتر هستن. تو مقاله مربوط به شلوار لگ براق، در مورد شلوارهای جذب، بیشتر صحبت کردیم. اگه علاقه مند بودید، حتما اون رو مطالعه کنید. ????

پس بر اساس کاربردهای متنوعی که شومیز دامن و شلوار مجلسی برای ما داره، بهتره که اون رو خیلی بلند نگیریم. البته خوبی دامن، اینه که به اندازه کافی راحته، و میشه لبه یه لباس یا شومیز بلند رو هم زیر اون قرار داد؛ بدون این که برامدگی ایجاد بشه که چاق نشون‌مون بده، و از زیبایی شومیز دامن مجلسی ما کم کنه. ????

شومیز و شلوار مجلسی ؛ جنس پارچه مخصوص

شومیز ابر و بادی چیه؟

چطوری برای شومیز و شلوار مجلسی، تیپ جذاب بزنیم؟

اهمیت هارمونی‌های رنگ برای ست شومیز و شلوار مجلسی

شومیز سفید مجلسی

مدل شومیز جدید سفید

دامن شلواری سبز شیک

شومیز دامن و شلوار مجلسی با شلوار کبریتی

شومیز دامن مجلسی؛ مانتو و شال مناسب

شومیز مانتویی؛ مدل سه لایه

شومیز دامن و شلوار مجلسی در اینستاگرام

خرید اینترنتی شومیز دخترانه شیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *