بهاره, پاییزه, تابستانه

اورال مجلسی شیک زی زی مد در 1403

Featured Video Play Icon
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
آبی
آجری

مانتو جلو بسته لینن اسلپ

798,000 تومان
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
استخوانی
ذغالی
طوسی
مشکی
یشمی

لانگ روناک

1,890,000 تومان
انتخاب گزینه ها This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
قرمز
کالباسی

مانتو کمر قیطون روناک

1,190,000 تومان

اورال مجلسی (overall)، یه جورایی زیرشاخه محسوب میشه، که به لباس سرهمی (جامپسوت) هم شباهت زیادی داره. تو این مقاله قراره به طور کامل اورال‌های جذاب و روی مد رو بررسی کنیم، و برای خرید اینترنتی یه تیپ جذاب آماده بشیم. ????

فرق اورال با مانتو لانگ و سرهمی، تشخیص اسپرت یا مجلسی بودن اون، جاهایی که میشه اورال پوشید؛ رویی‌های مناسب برای ست کردن با اورال مجلسی، و معرفی فروشگاه معتبر و بزرگ، چندتا از بخش‌هایی هستن که تو این صفحه خواهید خوند. ????

اگه دنبال یه لباس شیک و متفاوت برای مهمونی‌ها و مراسم رسمی هستین، حتماً یه نگاه به اورال‌های مجلسی بندازین. این لباس‌های یک‌سره، نه تنها فوق‌العاده شیک و جذابن، بلکه خیلی هم راحت و کاربردین. اورال مجلسی می‌تونه شما رو تو هر مهمونی‌ای از بقیه متمایز کنه و حسابی تو چشم باشین. ????

اورال مجلسی با طراحی‌های متنوع و جنس‌های مختلفی مثل ساتن، مخمل و حریر عرضه می‌شن و می‌تونین با توجه به سلیقه و استایل خودتون، هرکدوم رو که دوست داشتید انتخاب کنین. بهترین بخشش اینه که دیگه لازم نیست نگران ست کردن بالاتنه و پایین‌تنه باشین؛ فقط کافیه یه جفت کفش پاشنه‌بلند و چندتا اکسسوری شیک بهش اضافه کنین و آماده‌این که تو مهمونی بدرخشین!

اورال مجلسی؛ خرید آنلاین لانگ پیچازی از فروشگاه زی زی مد
اورال مجلسی؛ خرید آنلاین لانگ پیچازی از فروشگاه زی زی مد

پس تا آخر این مقاله با من همراه باشید، تا چند دقیقه پا به دنیای فشن و استایل‌های جذاب بذاریم. نکاتی که میشه در مورد اورال مجلسی یاد گرفت، اونقدر زیاد هستن که تمومی نداره. ولی سعی کردم مهم‌ترین مطالب رو براتون خلاصه کنم تا حداکثر اطلاعات رو به دانش خودتون اضافه کنید. مقاله رو با معرفی دقیق اورال شروع می‌کنیم، و دونه دونه مطالب رو مورد بررسی قرار میدیم. ????

مانتو اورال چیه؟

خب اول از همه ببینیم مانتو اورال چیه، کجاها کاربرد داره، و فرقش با بقیه مدل مانتوها چیه. بعد از اون، میشه اورال مجلسی و مدل‌های راحتی و اسپرت اون رو بهتر تشخیص داد. اولین مشخصه اون، اینه که طول اون تا ساق پا می‌رسه. ????

بعضی از اونا آستین دارن، ولی معمولا اورال‌ها بدون آستین هستن و با یه رویی جداگونه تکمیل میشن. البته بعضی موقعیت‌ها و مکان‌ها هستن که برای حضور توشون، نیازی به رویی نخواهید داشت.

بعضی از اورال‌ها، از بالا تا پایین یک تکه هستن، به عبارتی دوخت پیچیده و پر جزئیاتی ندارن. بعضی مدل‌ها هم هستن که تو بخش کمر یا حتی لبه‌هایی پایینی خودشون دوخت‌های به خصوصی دارن. هر دو مدلی که گفتم، به اندازه کافی زیبا هستن، و نمیشه بین اونا یکی رو انتخاب کرد، یا یکی رو برتر از اون یکی در نظر گرفت. ????

اورال مجلسی؛ ست مانتو و شلوار با تنوع رنگ بندی
اورال مجلسی؛ ست مانتو و شلوار با تنوع رنگ بندی

جالبه بدونید که اورال مجلسی، تو هر جنس و طرحی پیدا میشه، و برای هر آب و هوا و فصلی میشه یه مدل اورال پیدا کرد! پس فقط تابستون و بهار نیستن که مانتو اورال به عنوان عنصر اصلی تیپ‌شون، کاربرد داشته باشه. ⚡️

ست اورال مجلسی با مانتو جلو بسته

این محصول از فروشگاه زی زی مد، یکی از اورال‌های شیک و جذابیه که به هیچ عنوان از خریدنش پشیمون نمی‌شید. اورال مجلسی جذابی که عکسش رو اینجا می‌بینید، از جنس لینن اسلپ مرغوب و درجه یک هست.

یه مانتو جلو بسته سفید، خنک و آزاد هم به عنوان رویی اون، در کنارش موجوده. نکته خوبش اینه که خیلی وقتا میشه همین مانتو جلو بسته رو به تنهایی هم پوشید. اگه با پارچه لینن آشنا باشید، می‌دونید که معمولا تو مانتوها شلوارهای تابستونی و بهاره به کار میره. ????

مدل خود این اورال مجلسی هم طوریه که موقع پوشیدنش، احساس آزادی و راحتی بهتون دست میده. فرم و ظاهرش، اون رو به یکی از مانتوهایی تبدیل می‌کنه که کاربرد زیادی داره. یادتون نره که فقط هم لازم نیست اون رو با مانتو ستش بپوشید، چون دستتون خیلی بازه. در واقع با هر رویی جلو باز یا جلو بسته‌ای، میشه یه تیپ جدید به سبک خاص خودتون بسازید. ????

اورال مجلسی؛ لانگ پیچازی برایاستایل تابستانی و بهاره امسال
اورال مجلسی؛ لانگ پیچازی برایاستایل تابستانی و بهاره امسال

با کلیک کردن روی هر عکسی که تو این مقاله مربوط به اورال مجلسی می‌بینید؛ به طور خودکار صفحه اطلاعات تکمیلی، راهنمای سایزبندی و بخش خرید اینترنتی اون محصول براتون باز میشه.

فرق اورال مجلسی با سرهمی (جامپسوت)

نکته مهم اینه که خیلی از لباس‌ها، مانتوها و شلوارها تو صنعت مد و فشن هستن که خیلی به هم شبیهن. بعضی وقتا یه مانتو می‌تونه دوتا اسم به خودش بگیره، یا تشخیص این که تو کدوم دسته بندیه، یه مقدار سخت باشه. ????

سرهمی و اورال مجلسی هم یکی از اون موارده، که خیلی وقتا با هم یکی هستن، یا اسم‎‌شون رو جابجا می‌کنیم. ولی به طور کلی، اکثر اورال‌هایی که به جای یک تکه بودن حالت شلوار خودشون رو حفظ کردن، به سرهمی معروف‌ترن. ????

فرق اورال مجلسی و مانتو لانگ

اگه بین اورالی مجلسی و مانتو لانگ مجلسی گیر کردین و نمی‌دونین کدوم رو انتخاب کنین، این توضیحات بهتون کمک می‌کنن تا فرقشون رو بدونین و بهترین انتخاب رو داشته باشین.

اورالی مجلسی:

این مدل مانتو، یه لباس یک‌سره‌س که از شونه تا مچ پا رو می‌پوشونه. معمولاً خیلی شیک و جذابه، و برای مهمونی‌ها و مراسم‌های رسمی هم عالیه.

یه اورالی مجلسی خوش‌دوخت می‌تونه حسابی توی مهمونی بدرخشه و استایلتون رو خاص و متفاوت کنه. مثلاً یه اورال مشکی با جنس ساتن یا مخمل خیلی شیکه و نیاز به اکسسوری زیادی هم نداره. ????

اینو هم فراموش نکنید که بعضی اورال‌ها آستین ندارن، و با یه آیتم دوم تکمیل میشن.

اورال مجلسی؛ لانگ پیچازی از فروشگاه مد و پوشاک زنانه زی زی مد
اورال مجلسی؛ لانگ پیچازی از فروشگاه مد و پوشاک زنانه زی زی مد

مانتو لانگ مجلسی:

مانتو لانگ مجلسی یه مانتوی بلند و شیکه که برای مهمونی‌ها و مجالس رسمی خیلی مناسبه. این نوع مانتو معمولاً طراحی‌های خاص و جذابی داره و اکثر اونا به شلوار یا دامن نیاز ندارن.

مانتو لانگ مجلسی یه انتخاب خوب برای کساییه که دوست دارن یه استایل پوشیده‌تر داشته باشن ولی همچنان شیک و جذاب به نظر بیان. مثلاً یه مانتوی لانگ کرم یا نقره‌ای با طرح‌های ظریف و دوخت تمیز می‌تونه خیلی مجلسی و شیک باشه.

فرق اصلیشون:

پوشیدگی: مانتو لانگ مجلسی پوشیده‌تره و برای کسایی که دوست دارن استایل پوشیده‌تری داشته باشن مناسب‌تره، و خودشون تنهایی هم یه استایل کامل محسوب میشن. ????

در حالی که اورال مجلسی بیشتر برای کساییه که راحتی و یه استایل متفاوت رو می‌پسندن. البته با یه رویی یا مانتو جلو باز، اورال شما هم به یه لباس پوشیده تبدیل میشه

پایین تنه: پایین تنه مانتوهای اورال، معمولا حالت شلواری دارن. یعنی فاق دارن و شبیه به دامن شلواری دیده میشن. مانتوهای لانگ، پایین تنه‌ای شبیه به دامن دارن. تو محصولات فروشگاه آنلاین زی زی مد، می‌تونید نمونه این محصول رو در رنگ‌بندی‌های مختلفی ببینید. ????

هر دوتا انتخاب خیلی شیک و جذابن و بستگی به سلیقه و موقعیتی که می‌خواین بپوشینشون داره. امیدوارم با این توضیحات بتونین بهترین انتخاب رو برای استایل مجلسی‌تون داشته باشین. منتظرتونیم تا با تیپ‌های شیک و جذابتون بدرخشین!

اورال مجلسی؛ راهنمای انتخاب بهترین ست مانتو و شلوار
اورال مجلسی؛ راهنمای انتخاب بهترین ست مانتو و شلوار

کجا میشه اورال مجلسی پوشید؟

اگه دارین فکر می‌کنین که اورال مجلسی رو کجاها می‌تونین بپوشین، اینجا چندتا ایده خوب براتون دارم که حسابی تو اون موقعیت‌ها بدرخشین:

مهمونی‌های رسمی و جشن‌ها:

اورال مجلسی برای مهمونی‌های رسمی مثل جشن‌های تولد، نامزدی، عروسی و حتی مراسم‌های خاص خیلی مناسبه. با یه اورال شیک و جذاب، می‌تونین بدون دردسر ست کردن لباس‌ها، حسابی شیک و مرتب باشین. ????

مراسم کاری و رویدادهای تجاری:

اگه یه مراسم کاری یا یه رویداد تجاری مهم دارین، یه اورال مجلسی ساده و شیک می‌تونه انتخاب خوبی باشه. اینطوری هم رسمی به نظر میاین و هم استایلتون خیلی حرفه‌ای و متفاوت خواهد بود.

مهمونی‌های دوستانه:

برای مهمونی‌های دوستانه که دوست دارین یه کم متفاوت و خاص باشین، اورال مجلسی خیلی به‌کارتون میاد. با یه کفش پاشنه‌بلند و چندتا اکسسوری خوشگل، می‌تونین تو جمع دوستانتون بدرخشین.

مراسم خانوادگی:

اگه تو مراسم خانوادگی مثل جشن‌های خانوادگی یا دورهمی‌های خانوادگی شرکت می‌کنین، یه اورال مجلسی می‌تونه یه انتخاب راحت و شیک باشه. اینطوری هم راحتین و هم حسابی خوش‌تیپ به نظر میاین. ????

عید دیدنی یا تولد:

اگه به همچین مراسم‌هایی دعوت شدید و می‌خواین حسابی شیک و متفاوت باشین، اورال مجلسی یه انتخاب فوق‌العاده‌س. با یه میکاپ ساده و اکسسوری‌های مناسب، می‌تونین یه استایل خاص و به‌یاد‌موندنی داشته باشین.

اورال مجلسی؛ لانگ پیچازی از محصولات محبوب فروشگاه زی زی مد
اورال مجلسی؛ لانگ پیچازی از محصولات محبوب فروشگاه زی زی مد

امیدوارم با این ایده‌ها بتونین بهترین موقعیت‌ها رو برای پوشیدن اورال مجلسی پیدا کنین و همیشه خوش‌تیپ و جذاب باشین. ☄️

اگه به ایده‌هایی برای ست کردن یا پوشیدن محصولات زی زی مد داشتید، می‌تونید از مشاوره مد فروشگاه زی زی مد کمک بگیرید. کارشناسان زی زی مد یکی از حرفه‌ای ترین و مشتاق‌ترین افرادی هستن که می‌تونن شما رو راهنمایی کنند.

ویژگی فروشگاه معتبر برای خرید مانتو اورال مجلسی

همیشه موقع خرید آنلاین، همون قدر که نکات مثبت وجود داره، نکات منفی هم هست که نگرانمون کنه. اگه دنبال یه فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه معتبر و باکلاس می‌گردین، حتماً این ویژگی‌ها رو تو ذهن داشته باشین تا خریدتون حسابی لذت‌بخش و مطمئن باشه:

تنوع بالا در محصولات:

یه فروشگاه خوب باید تنوع زیادی تو محصولاتش داشته باشه. از مانتو و لباس مجلسی گرفته تا کیف و کفش و اکسسوری. اینجوری می‌تونین همه چی رو یه جا پیدا کنین و نیازی به گشتن تو چندتا سایت مختلف ندارین. ✨

اورال مجلسی؛ لانگ پیچازی از کالکشن جدید فروشگاه مد و فشن زی زی مد
اورال مجلسی؛ لانگ پیچازی از کالکشن جدید فروشگاه مد و فشن زی زی مد

توضیحات کامل و دقیق:

توی یه فروشگاه معتبر، برای هر محصول توضیحات کامل و دقیقی وجود داره. مثلاً جنس پارچه، سایزها، رنگ‌ها و حتی نحوه شستشو. اینطوری می‌تونین با خیال راحت انتخاب کنین.

عکس‌های باکیفیت:

عکس‌های باکیفیت و واضح از محصولات، یکی از اصلی‌ترین مواردی هستن که تو خرید ما اهمیت دارن. اینجوری می‌تونین جزئیات لباس رو ببینین و مطمئن بشین که چیزی که می‌خرین همونیه که می‌خواین.

خدمات پس از فروش:

یه فروشگاه خوب باید خدمات پس از فروش داشته باشه. یعنی اگه از خریدتون راضی نبودین، بتونین محصول رو برگردونین یا تعویض کنین. این نشون میده که فروشگاه به مشتری‌هاش اهمیت میده. ????

ارسال سریع و مطمئن:

یه فروشگاه معتبر باید ارسال سریع و مطمئن داشته باشه. یعنی وقتی خرید می‌کنین، محصولتون به موقع و بدون هیچ مشکلی به دستتون برسه.

قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های ویژه:

یه فروشگاه باکلاس باید قیمت‌های منصفانه و مناسب داشته باشه. همچنین تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ای که بهتون کمک کنه خرید به‌صرفه‌تری داشته باشین. ????

اورال مجلسی؛ لانگ پیچازی شیک و خانمانه
اورال مجلسی؛ لانگ پیچازی شیک و خانمانه

پشتیبانی قوی:

یه فروشگاه معتبر باید پشتیبانی قوی داشته باشه. یعنی اگه سوال یا مشکلی دارین، بتونین به راحتی باهاشون تماس بگیرین و جوابتون رو سریع بگیرین.

امیدوارم با این نکات بتونین یه فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه معتبر و باکلاس پیدا کنین و خریدی لذت‌بخش و مطمئن داشته باشین. منتظرتونیم تا با خریدهای شیک و جذابتون بدرخشین!

اگه دنبال همچین فروشگاهی بودید، بهتون پیشنهاد می‌کنم فروشگاه زی زی مد رو هم نگاه کنید. محصولاتی که تو این فروشگاه وجود داره همگی توسط تولیدی انحصاری مجموعه زی زی مد طراحی و تولید میشن. ????

اورال مجلسی؛ خرید آنلاین لانگ پیچازی از فروشگاه زی زی مد
اورال مجلسی؛ خرید آنلاین لانگ پیچازی از فروشگاه زی زی مد

جنس پارچه مخصوص مانتو اورال مجلسی

جنس پارچه‌ برای خرید هر مدل مانتو و شلواری برای ما خیلی مهمه. اینجا چندتا از بهترین جنس‌های پارچه برای اورال مجلسی رو بهتون معرفی می‌کنیم که هم شیک باشین، هم راحت:

ساتن:

پارچه ساتن خیلی شیک و براقه و یه حس لوکس به استایلتون میده. اگه یه اورال مجلسی ساتن بپوشین، حسابی تو مهمونی‌ها می‌درخشین و همه نگاه‌ها به سمت شما میاد.

اورال مجلسی؛ ست جذاب و منحصر به فرد با مانتو بایکا
اورال مجلسی؛ ست جذاب و منحصر به فرد با مانتو بایکا

مخمل:

مخمل یه پارچه نرم و شیکه که به استایلتون یه حس خاص و جذاب میده. اورال مخمل برای مراسم رسمی و مهمونی‌ها خیلی مناسبه و شما رو حسابی خاص و متفاوت نشون میده. ????

حریر:

حریر یه پارچه نازک و لطیفه که خیلی راحت و خنکه. اگه دوست دارین یه اورال مجلسی سبک و راحت بپوشین، حریر گزینه خوبیه. این پارچه باعث میشه که استایلتون حسابی دخترونه و شیک به نظر بیاد.

کرپ:

پارچه کرپ یه جنس مقاوم و شیکه که خیلی هم خوب روی تن می‌شینه. اورال کرپ برای مراسم‌های رسمی و حتی قرارهای عاشقانه عالیه. این پارچه کمتر چروک میشه و همیشه مرتب به نظر میاین. ????

ژرژت:

ژرژت یه پارچه نازک و سبک با کمی حالت خشکه که خیلی شیک و جذابه. اورال ژرژت یه انتخاب عالی برای مهمونی‌ها و مجالس رسمی‌ست و باعث میشه که استایلتون خاص و متفاوت بشه.

ابریشم:

ابریشم یه پارچه لوکس و گرونه که خیلی نرم و براقه. اگه می‌خواین توی یه مراسم خاص حسابی بدرخشین، اورال ابریشم رو امتحان کنین. این پارچه هم راحت و خنکه، هم فوق‌العاده شیک و جذاب. ????

با این جنس‌های پارچه، می‌تونین یه اورال مجلسی شیک و مناسب برای هر مهمونی‌ای پیدا کنین و همیشه خوش‌تیپ و جذاب باشین. امیدوارم با این راهنما بهترین انتخاب رو داشته باشین و توی مراسم بعدیتون بدرخشین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *