بهاره, پاییزه, تابستانه, زمستانه

مدل مانتو ساده جدید و شیک 1403

مدل مانتو ساده جدید

مدل مانتو ساده جدید، چیزیه که هر روز بیشتر از قبل، جای مانتوهای شلوغ رو می‌گیره. سلیقه افراد تو دنیای فشن، مدام درحال تغییره، ولی یه چیزی تو این مسیر درحال افزایش بوده. اونم علاقه افراد به سبک‌های ساده‌تر از قبله، که یکی از مثال‌هاش استایل مینیماله. ????

اگه بهش فکر کنیم، خیلی منطقیه که همچین سبک‌هایی بین افراد محبوب‌تر از قبل بشن. چون یه باکلاسی و لاکچری بودن خاصی رو با خودش به همراه داره. تو این مقاله، قراره دلیل بهتر بودن مدل مانتو ساده جدید نسبت به مانتوهای شلوغ رو با هم بررسی کنیم. ????

اگه دنبال خرید اینترنتی مدل مانتو ساده جدید بودید، خوبه با اتفاقایی که تو دنیای فشن و مد روز دنیا می‌افته آشنا بشید. چون با کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب بهتر و مطمئن‌تری می‌گیرید. تازه بخش زیادی از این مقاله هم به معرفی پالت‌های رنگ پرکاربرد تو استایل و تیپ اختصاص داده شده. ????

مدل مانتو ساده جدید و روی مد؛ خرید اینترنتی مانتو لینن اسلپ کمربندی
مدل مانتو ساده جدید و روی مد؛ خرید اینترنتی مانتو لینن اسلپ کمربندی

پس تا آخر این صفحه با من همراه باشید، تا انواع مدل مانتو ساده جدید، استایل‌های شیک و روی مد، هارمونی‌های رنگ، و موارد دیگه بپردازیم. اگه نکته‌ جدیدی بلد بودید که به مطالب این مقاله مربوط بود، حتما تو کامنت‌ها اون رو بنویسید. ????‍♀️

مدل مانتو ساده جدید؛ جایگزین تیپ‌های قدیمی

اگه عکس مانتوهای روی مد چند سال و مخصوصا چند دهه پیش رو ببینید، خیلی از اونا تو یه چیز شباهت داشتن: جزئیات زیاد، طرح‌ها و رنگ‌های تو چشم. خیلی اونا ممکن بود واقعا زیبا باشن، و حتی به مدهای امروزی هم بیان، ولی ما همه چیز رو به طور کلی در نظر می‌گیریم. ????

راهنمای انتخاب مدل مانتو ساده جدید؛ کت لینن از محصولات زی زی مد
راهنمای انتخاب مدل مانتو ساده جدید؛ کت لینن از محصولات زی زی مد

امروزه، چیزی که نشون دهنده زیبایی و کلاس خانمای خوش پوشه، سادگی و آراستگیه. یه جورایی میشه گفت خالص بودن تیپ، به ما کمک می‌کنه با اصالت و باکلاس باقی بمونیم. پس طبیعیه که تو فروشگاه‌های لاکچری و روی مد، مدل مانتو ساده جدید و شیک رو بیشتر از هرچیزی ببینیم. ????

احتمالا خودتون هم می‌دونید که هر مانتو ساده‌ای نمی‌تونه در عین حال شیک بودن رو هم حفظ کنه. برای همینه که همچین تیپ‌هایی به راحتی پیدا نمی‌شن، و فقط افراد خوش سلیقه این مانتوها رو رویت می‌کنن.

مدل مانتو ساده جدید؛ بارونی قیطون دار بادکنکی
مدل مانتو ساده جدید؛ بارونی قیطون دار بادکنکی

در ادامه، بیشتر در مورد سبک‌های مختلفی که مدل مانتو ساده جدید دارن، صحبت خواهیم کرد. چون بر خلاف تصور، مانتوهای ساده می‌تونن خیلی پیچیده بشن، و مدل‌های مختلفی داشته باشن. ????

استایل مینیمال؛ یکی از محبوب‌ترین تیپ‌های این روزا

وقتی بحث زیبایی و سادگی میشه، یکی از اولین چیزایی که به ذهن همه ما میاد، کلمه مینیمال هست. این سبک، به معنی کم کردن حداکثر جزئیات و مواردیه که ضروری نیستن، و فقط تو صنعت فشن هم کاربرد نداره! ????‍♀️

معرفی جدیدترین مدل مانتو ساده جدید؛ ست مانتو شلوار لینن
معرفی جدیدترین مدل مانتو ساده جدید؛ ست مانتو شلوار لینن

به عبارتی، کلمه مینیمال یعنی ساده نگه داشتن هرچه بیشتر یه تیپ، نقاشی، حتی طراحی دکوراسیونه. با این توصیف، میشه تیپ‌های مینیمال رو به راحتی از بین انواع مدل مانتو ساده جدید و مختلفی که می‌بینیم، تشخیص داد.

معمولا این مانتوها تک رنگ و یک دست هستن، و پارچه اونا هم ساده و بدون طرحه. طراحی و دوخت شلوغی هم ندارن. اما کلاس و وقار خودشون رو به خوبی حفظ کردن، و حس قدرت رو به ما منتقل می‌کنن. رنگ‌های خنثی مثل مشکی، سفید، قهوه‌ای یا خاکستری رو بیشتر تو مدل مانتو ساده جدید به سبک مینیمال می‌بینیم. ????

مدل مانتو ساده جدید؛ مدل دو جیب لینن اسلپ از فروشگاه مد و پوشاک زی زی مد
مدل مانتو ساده جدید؛ مدل دو جیب لینن اسلپ از فروشگاه مد و پوشاک زی زی مد

مدل مانتو ساده جدید؛ کت مینیمال لینن

این کت، یکی از محصولات جدید تو فروشگاه زی زی مد هست که به سرعت طرفدارای زیادی پیدا کرده. این مانتو به درد تیپ‌های تابستونی می‌خوره، و یکی از خنک‌ترین و آزادترین مانتوهاییه که تو کمد هرکسی لازمه. ????????

رنگ بندی که از این مدل مانتو ساده جدید تولید شده شامل سرخابی، سبز، سفید، صدری، آبی و مشکی هست. ظاهر همه‌ی رنگ بندی‌های اون رو می‌تونید با کلیک روی عکس هر محصول و ورود به صفحه مشخصاتش، پیدا کنید. ????????

مدل مانتو ساده جدید و مینیمال؛ کت لینن
مدل مانتو ساده جدید و مینیمال؛ کت لینن

استایل کلاسیک؛ پرکاربرد و شیک

استایل کلاسیک یکی از پرطرفدارترین و شیک‌ترین سبک‌های لباس پوشیدنه، که به موندگاری و طول عمر بالا هم معروفه. علتش هم اینه که این سبک، بر سادگی و ظرافت تأکید داره، و بر خلاف ترندهای روزمره، هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. ????

اولین ویژگی که تو استایل کلاسیک هست، اینه که لباس‌های کلاسیک معمولاً طرح‌ها و تزئینات ساده‌ای دارن، و بهترین انتخاب برای مدل مانتو ساده جدید هستن. این مانتوهاب کلاسیک معمولاً از جنس‌های باکیفیت و بادوام ساخته می‌شن، و می‌تونیم سال‌ها بدون تغییر در ظاهر، از اونا استفاده کنیم. بر خلاف تصور، استایل کلاسیک خیلی متنوعه و برای موقعیت‌های مختلف کاربردهای زیادی هم برامون داره.

مدل مانتو ساده جدید؛ خرید اینترنتی مانتو کنفی جلو دکمه از فروشگاه زی زی مد
مدل مانتو ساده جدید؛ خرید اینترنتی مانتو کنفی جلو دکمه از فروشگاه زی زی مد

مدل مانتو ساده جدید و کلاسیک زنانه، معمولاً از پارچه‌های یک دست، یک رنگ و لطیف تهیه میشن. هم تیپ‌های اسپرت رو با این سبک لباس می‌سازن، و هم تیپ بیرونی، خونگی، حتی مجلسی! این مانتوها می‌تونن برای موقعیت‌های مختلف از جمله محل کار، مهمانی و دورهمی‌های دوستانه هم به کارمون بیان.

استایل کلاسیک اسپرت، همون طور که از اسمش پیداست ترکیبی از استایل کلاسیک و اسپرته. این تیپ‌ها معمولاً از پارچه‌های راحت و بادوام مانند جین، کتان، روناک، لینن و بقیه پارچه‌های مناسب ساخته می‌شن. ????

راهنمای خرید مدل مانتو ساده جدید؛ مدل لینن اسلپ کمربندی
راهنمای خرید مدل مانتو ساده جدید؛ مدل لینن اسلپ کمربندی

چند راهنمایی برای ست کردن تیپ کلاسیک

برای ست کردن مانتو ساده جدید با استایل کلاسیک، راه‌های زیادی وجود داره. طبق پرس و جویی که از مشتریان زی زی مد و کارکنان این فروشگاه کردم، موارد زیر راه‌های خوبی هستن. اگه از اونا استفاده کردید و جواب داده، حتما تو نظرات این مقاله برامون بنویسیدش.

  • شلوار پارچه‌ای: شلوار پارچه‌ای یکی دیگه از گزینه‌های مناسب برای ست کردن با مانتو ساده جدیده.
  • سارافون و شومیز به عنوان زیرمانتویی: سارافون و شومیز یکی از گزینه‌های مناسب برای ست کردن با مدل مانتو ساده جدید هستن. این لباس‌‎ها می‌تونه استایل رو زنانه و دخترانه‌تر کنن، و محبوبیت زیادی هم دارن.
  • کفش پاشنه بلند یا تخت: کفش پاشنه بلند می‌تونه استایل رو کمی رسمی‌تر کنه، و کفش تخت هم تیپ رو بیشتر اسپرت می‌کنه.
مدل مانتو ساده جدید از کالکشن زمستانه زی زی مد؛ لانگ روناک
مدل مانتو ساده جدید از کالکشن زمستانه زی زی مد؛ لانگ روناک

راهنمای کامل برای ترکیب رنگی تیپ

حالا به بخش هیجان انگیز بعدی می‌رسیم، که به رنگ‌های به کار رفته تو تیپ ما مربوط میشه. ترکیب‌های رنگی، یکی از اولین مواردی هستن که به چشم هرکسی میان، و تاثیر زیادی تو طاهر کلی ما خواهند داشت. ????

رنگ‌های گرم، سرد و خنثی

رنگ‌های گرم، رنگ‌هایی هستند که یادآور آتش، خورشید و طبیعت هستند، و معمولاً از طیف رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد تشکیل میشن. مدل مانتو ساده جدید به رنگ گرم، معمولاً باعث ایجاد احساس گرما، نشاط و هیجان هم میشه. تازه این رنگ‌ها باعث میشن که پوست شما روشن‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد.

مدل مانتو ساده جدید و روی مد خانمانه و دخترانه؛ مانتو سه لایه
مدل مانتو ساده جدید و روی مد خانمانه و دخترانه؛ مانتو سه لایه

رنگ‌های سرد، رنگ‌هایی هستند که یادآور آب، آسمان و برف هستند. این رنگ‌ها معمولاً از طیف رنگ‌های آبی، سبز و بنفش تشکیل می‌شوند. بر خلاف رنگ‌های گرم، رنگ سرد باعث ایجاد احساس آرامش، صلح و سکون میشه. نکته مثبتش هم اینه که پوست شما رو خنک‌تر و شاداب‌تر نشون میدن.

رنگ‌های خنثی هم از این دو دسته بندی رنگی جدا هستن، و یه جورایی پیش زمینه محسوب میشن، اما از اهمیت‌شون چیزی کم نمیشه. این رنگ‌ها، نه گرم هستند و نه سرد، مثل سفید، مشکی، و خاکستری. این رنگ‌ها معمولاً برای ست کردن با رنگ‌های دیگه استفاده می‌شن، و تو سبک مینیمال هم کاربرد زیادی دارن.

مدل مانتو ساده جدید؛ کت لینن طرح دار از محصولات روی مد فروشگاه زی زی مد
مدل مانتو ساده جدید؛ کت لینن طرح دار از محصولات روی مد فروشگاه زی زی مد

یکی از راه‌های جذاب کردن استایل با مدل مانتو ساده جدید، ترکیب رنگ‌های گرم و سرده. این ترکیب باعث ایجاد کنتراست و زیبایی خاصی تو استایل شما میشه. ????

اگر می‌خوایید استایلی ساده و شیک‌تری برای خودتون بسازید، استفاده از رنگ‌های خنثی برای ست کردن با مدل مانتو ساده جدید، یکی از راه‌های تضمین شده‌ست. این رنگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا استایلی متعادل و هماهنگ داشته باشید.

معرفی بهترین و روی مدترین مدل مانتو ساده جدید؛ کت لینن
معرفی بهترین و روی مدترین مدل مانتو ساده جدید؛ کت لینن

راهنمای انتخاب رنگ مدل مانتو ساده جدید

  • به رنگ پوست خودتون توجه زیادی کنید؛ اگر پوست شما روشنه، می‌توانید از رنگ‌های گرم مثل قرمز، نارنجی و زرد استفاده کنید. اگر هم پوست شما تیره است، می‌توانید از رنگ‌های سرد مانند آبی، سبز و بنفش استفاده کنید.
  • به فرم بدنی و قد، چیزیه که تاثیر زیادی تو تیپ ما داره. اگر اندام شما کشیده‌ست، می‌توانید از رنگ‌های تیره استفاده کنید تا اندام شما رو بلندتر نشان دهد. اگر قدتون خیلی بلند هم نیست، می‌توانید از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا اندام شما رو بلندتر نشون بده. البته این موضوع همیشه ملاک نیست، و خیلی وقتا یه مدل مانتو ساده جدید، برای هر فردی با فرم بدنی و قد و وزنی، تن خور مناسبی داره. ????
  • موقعیتی که قراره برای اون از مانتو استفاده کنید رو هم بررسی کنید. اگر قراره تو یه موقعیت رسمی قرار بگیرید، بهتره از رنگ‌های تیره و خنثی استفاده کنید، تا رنگ‌های روشن و پاستیلی. اگه قراره یه مدل مانتو ساده جدید مخصوص موقعیت‌های غیررسمی استفاده کنید، دست‌تون بازتره، ولی رنگ‌های روشن و گرم حس صمیمیت بیشتری رو منتقل می‌کنن.
مدل مانتو ساده جدید؛ ست مانتو شلوار لینن از فروشگاه مد و پوشاک زنانه زی زی مد
مدل مانتو ساده جدید؛ ست مانتو شلوار لینن از فروشگاه مد و پوشاک زنانه زی زی مد

چرخه رنگ

چرخه رنگ به طور خلاصه، یه دایره‌ست که رنگ‌ها رو به ترتیب در کنار هم قرار میده. این چرخه بهمون کمک زیادی می‌کنه که رنگ‌ها رو بهتر بشناسیم، و از اون مهم‌تر، تیپ‌مون رو ست کنیم. موقع خرید مدل مانتو ساده جدید، خوبه که به همچین موضوعی هم توجه کنیم، مخصوصا وقتی مانتو ما از چند رنگ تشکیل شده، یا قراره اون رو با آیتم‌های دیگه‌ای ست کنیم.

اولین بُعد چرخه رنگ، سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرده، که این رنگ‌ها رو نمی‌شه با ترکیب رنگ‌های دیگه به دست آورد. از ترکیب دو رنگ اصلی، میشه رنگ‌های ثانویه به دست آورد. برای مثال، از ترکیب رنگ قرمز و آبی، رنگ بنفش به دست میاد. که تو مد و پوشاک از این رنگ‌ها زیاد استفاده می‌کنن. ✨

انتخاب مدل مانتو ساده جدید بر اساس رنگ؛ پالتو تک دکمه چاکدار
انتخاب مدل مانتو ساده جدید بر اساس رنگ؛ پالتو تک دکمه چاکدار

اگه بخوام به ترتیب رنگ‌های چرخه رنگی رو نام ببرم، مثل رنگ‌های رنگین کمون هستن. از قرمز و نارنجی شروع می‌کنیم، بعدش زرد و سبزه، و در نهایت آبی و بنفش. بر اساس نکاتی که تا الان یاد گرفتیم، میشه چرخه رنگ رو به دو بخش مساوی سرد و گرم هم تقسیم کرد.

حالا بریم چندتا کاربرد اصلی چرخه رنگ رو یادبگیریم، که برای ست کردن تیپ ما به کار میرن. اگه سوالی داشتید، حتما تو نظرات این مقاله اون رو بپرسید. ????

مدل مانتو ساده جدید؛ خرید انلاین و حضوری کت لینن طرح دار از فرشگاه مدرن زی زی مد
مدل مانتو ساده جدید؛ خرید انلاین و حضوری کت لینن طرح دار از فرشگاه مدرن زی زی مد

پالت رنگ مکمل برای مدل مانتو ساده جدید

یکی از راه‌های جذاب‌تر کردن استایل، استفاده از پالت رنگ‌های مکمل هست، که کاربرد زیادی هم داره. رنگ‌های مکمل، رنگ‌هایی هستن که تو چرخه رنگ، دقیقا در مقابل هم قرار دارند، و میشهیه خط صاف بین اونا کشید. این رنگ‌ها با هم تضاد زیادی دارن، که باعث ایجاد کنتراست و زیبایی خاصی تو استایل شما میشن.

برای ترکیب رنگ‌های مکمل برای مانتو ساده جدید، می‌تونید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • استفاده از یک رنگ به عنوان رنگ غالب و رنگ مکمل به عنوان رنگ تاکیدی

تو این روش، یک رنگ را به عنوان رنگ غالب انتخاب می‌کنید و رنگ مکمل رو به عنوان رنگ تاکیدی استفاده می‌کنید. برای مثال، می‌تونید از یه مدل مانتو ساده جدید قرمز با یک شلوار آبی استفاده کنید. مانتو بخش بیشتری از تیپ ما رو تشکیل میده، و اول از همه به چشم میاد، و شلوار و شال در اولویت دوم هستن. ????‍♀️

مدل مانتو ساده جدید؛ لانگ روناک در فروشگاه آنلاین پوشاک زنانه زی زی مد
مدل مانتو ساده جدید؛ لانگ روناک در فروشگاه آنلاین پوشاک زنانه زی زی مد

البته پیشنهاد نمیکنم که شلوار و شال رو یک رنگ انتخاب کنید، و مدل مانتو ساده جدید هم رنگ مکمل اونا باشه. چون با این ترکیب رنگی، حالت راه راه افقی ایجاد میشه، که ما رو کمتر قدبلند نشون میده.

  • استفاده از رنگ‌های مکمل به صورت متعادل

تو این روش، رنگ‌های مکمل رو به صورت متعادل استفاده می‌کنید، و تو نگاه اول، به یک اندازه تو تیپ شما به کار رفتن. برای مثال، می‌تونید از یه مانتو نارنجی با یه شلوار و کیف سبز استفاده کنید. ????

  • استفاده از رنگ‌های مکمل با درجات مختلف

این روش خیلی به کار نمیره، اما اگه درست انجام بشه، جذابیت زیادی رو برای تیپ ما ایجاد میکنه. روش درستش اینه که رنگ‌های مکمل رو با درجات مختلف استفاده می‌کنید. برای مثال، می‌توانید یه مدل مانتو ساده جدید بنفش رو با به شلوار زرد تیره یا خردلی استفاده کنید.

خرید آنلاین مدل مانتو ساده جدید؛ هودی شلوار روی مد جلو کوتاه پشت بلند
خرید آنلاین مدل مانتو ساده جدید؛ هودی شلوار روی مد جلو کوتاه پشت بلند

چند نکته برای استفاده از پالت رنگ های مکمل

نمونه‌هایی از پالت رنگ های مکمل برای مدل مانتو ساده جدید، به این صورت هستن، و می‌تونید از اونا الهام بگیرید:

    قرمز و آبی

    زرد و بنفش

    نارنجی و سبز

    صورتی و سبزآبی

    بنفش و نارنجی

مدل مانتو ساده جدید؛ کت لینن از محصولات منحصر به فرد فروشگاه مدرن زی زی مد
مدل مانتو ساده جدید؛ کت لینن از محصولات منحصر به فرد فروشگاه مدرن زی زی مد
  • به رنگ پوست خودتون خیلی توجه کنید، و با رنگ‌های مطابق با تناژ رنگی پوستتون آشنا باشید. این موضوع، کاملا به خودتون بستگی داره، و برای هرکسی منحصر به فرده.
  • به فرم اندام خودتون توجه کنید، و رنگ‌هایی که اندام شما رو متعادل نشون میده رو انتخاب کنید. ⚡️
  • همون طور که قبل‌تر هم خوندید، به موقعیتی که قراره از مانتو استفاده کنید، توجه کنید.

مدل مانتو ساده جدید با پالت رنگ آنالوگ

مدل مانتو ساده جدید؛ پانچ ایوا

پالت رنگ مونوکروم (تک رنگ)

مدل مانتو ساده جدید؛ کت شلوار مازراتی

هارمونی رنگ سه گانه (مثلثی) برای مدل مانتو ساده جدید

مدل مانتو ساده جدید با پالت رنگ مکمل متساوی‌الساقین

مدل مانتو ساده جدید؛ مدل گورخری گاندوزی

پالت رنگ چهارگانه (مستطیلی و مربعی)

مانتو زنانه شیک؛ لینن تک دکمه طرح دار

پالت رنگ خنثی برای ست مدل مانتو ساده جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *