پاییزه, زمستانه

مدل بارانی جدید و شیک 1403

مدل بارانی جدید

مدل بارانی جدید و روی مد، یکی از آیتم‌های باکلاس فصل پاییز و زمستون به شمار میاد. تو این چند سال اخیر، انواع بارونی بین خانم‌های شیک پوش محبوبیت بیشتری پیدا کرده. و هرچی زمان بیشتری می‌گذره، افراد بیشتری هم به خرید این مدل مانتو علاقه مند میشن. ولی این که بارونی دقیقا چیه، و از کجا بدونیم بهترین مدلی که ازش هست کدومه، سوال اصلی همه ماست. 🤔

محصولات تابستانه

برند زی زی مد به کیفیت و استاندارد سازی محصول اهمیت زیادی میدهد همچنین با تمام قوا به همراه همه‌ی پرسنل زحمت‌کش و خلاقِ خودش، تلاش میکنه که برای مشتریان باسلیقه‌ی خودش، بهترین هارو آماده کنه. برای مشاهده انواع مدل‌ها روی لینک زیر کلیک کنید.

اگه بخواییم در کل حساب کنیم، هر محصول و مانتویی تو بیشمار مغازه و فروشگاه به فروش می‌رسه. برای همین، باید دقت بیشتری به خرج بدیم، تا منحصر به فردترین مدل بارانی جدید رو پیدا کنیم. این مقاله دقیقاً برای رسیدن به همچین هدفی تهیه شده؛ و سعی کردم مهم‌ترین و جدیدترین نکات در مورد انواع بارونی رو براتون خلاصه کنم. 😍

این که فقط یه مدل بارانی جدید و شیک بخریم، خیلی وقتا برای درست کردن یه تیپ باکلاس کافی نیست. استایل‌های جذاب و حرفه‌ای، وقتی تکمیل میشن که سر تا پای تیپ ما با ظرافت و مهارت انتخاب بشه. برای همین، مطالبی در مورد آیتم‌های تکمیلی برای زیباتر کردن تیپ رو هم در ادامه خواهید خواند. 💃

مدل بارانی جدید برای پاییز امسال؛ مدل قیطون دار بادکنکی

اگه قصد خرید اینترنتی یه مدل بارانی جدید رو دارید، روی مقاله درستی کلیک کردید. با خوندن مطالب این صفحه، تشخیص یه بارونی که کاربرد اون به اندازه زیباییش زیاد باشه، براتون آسون‌تر میشه. وقتی به آخر این مقاله برسید، اونقدر اطلاعات به دست میارید که با اطمینان خاطر، خریدتون رو انجام می‌دید. 😋

پس بریم که با هم، هر چیزی که در مورد انواع مانتو بارونی وجود داره رو یاد بگیریم. شناخت مدل‌های مختلف پارچه‌های بارونی، مدل دوخت و لایه‌های پارچه اون، رنگ‌های محبوب مدل بارانی جدید؛ راهنمای شستشو، اتو زدن و نگهداری از بارونی، چند تا از موضوعات این مقاله هستن.

مدل بارانی جدید از فروشگاه پوشاک زنانه زی زی مد؛ بارونی جلیقه دار
مدل بارانی جدید از فروشگاه پوشاک زنانه زی زی مد؛ بارونی جلیقه دار

چه مانتویی مدل بارانی جدید محسوب میشه؟

تشخیص مانتوهای بارونی خیلی سخت نیست، اگه با مشخصات کلی اون آشنا بشیم. همون طور که از اسمش پیداست، تو بارون کاربرد داره، پس باید جنس اون ضد آب باشه. پارچه‌های مختلفی وجود دارن که این قابلیت توی اونا وجود داره، که در ادامه کامل‌تر در موردشون صحبت می‌کنیم.

آستین بلند، زیپ یا دکمه جلو و کلاه، چندتا خصوصیت مشترک تو انواع بارونی هستن. خیلی از اونا هم رو آستین و لبه پایینی خودشون کش دارن، که قابل تنگ کردن باشه. اینطوری، موقع باد و بارون شدید آب کمتری به زیر مدل بارانی دخترانه جدید نفوذ پیدا می‌کنه. 🌧

مدل بارانی جدید و شیک خانمانه؛ مانتو بارونی قیطون دار به جنس بادکنکی
مدل بارانی جدید و شیک خانمانه؛ مانتو بارونی قیطون دار به جنس بادکنکی

البته یادتون نره که مانتوهای بارونی، فقط روزای سرد و بارونی کاربرد ندارن! خیلی از بارونی‌ها فقط یه لایه نازک هستن که تو کیف می‌مونن، تا فقط برای محافظت ما در برابر بارون استفاده بشن. اما اگه شما مانتو مناسب باشه، می‌تونید تنهایی هم اون رو بپوشید. 🚶‍♀️

خیلی از مانتوها هستن که مدل بارانی جدید محسوب میشن، که تنهایی هم یه تیپ کامل رو تشکیل میدن. پس با پوشیدن اونا، برای یه بارون غیر منتظره آمادگی کامل خواهید داشت. تازه تیپ شیک خودتون رو هم حفظ می‌کنید، حتی اگه اون روز هوا کاملا آفتابی باشه.

مدل بارانی جدید؛ ترنچ کت بلند چهاردکمه
مدل بارانی جدید؛ ترنچ کت بلند چهاردکمه

جنس پارچه مانتو مدل بارانی جدید

تا الان خوندیم که بارونی، یکی از ضروری‌ترین لباس‌ها برای فصل پاییز و زمستانه. این لباس علاوه بر اینکه باید از شما در برابر سرما و باران محافظت کنه، باید شیک و مد روز هم باشه. اگه دقت کنید، در سال‌های اخیر، مدل‌های بارانی جدیدی به بازار اومدن که جنس پارچه‌شون متفاوت‌تر از مدل‌های قدیمیه. این مدل‌ها از پارچه‌های ضد آب و ضد باد ساخته میشن، که هم سبک‌ترن، و هم راحت‌ترن.

یکی از پرطرفدارترین جنس پارچه‌ها برای دوخت بارانی، پارچه‌های پلی‌استر هستن. این پارچه‌ها سبک، بادوام و ضد آب هستن. علاوه بر این، قیمت مناسبی هم دارن. از دیگر جنس پارچه‌های پرطرفدار برای مدل بارانی جدید، پارچه‌های نایلون هستن. این پارچه‌ها هم ضد آب و هم ضد باد هستن، تازه قیمت مناسبی هم دارن.

اگر دنبال یه مدل بارانی شیک و مد روز هستید که هم از شما در برابر سرما و باران محافظت کنه، و هم راحت باشه، بهتره از مدل‌هایی که از پارچه‌های پلی‌استر یا نایلون ساخته میشن، استفاده کنید. خود این پارچه‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شن، که تو خصوصیات جزئی فرق دارن.

مدل بارانی جدید؛ ترنچ کت بلند چهاردکمه از فروشگاه زی زی مد
مدل بارانی جدید؛ ترنچ کت بلند چهاردکمه از فروشگاه زی زی مد

موقع انتخاب پارچه ضد آبی که برای مدل بارانی جدید مناسب باشه، باید به عوامل زیر توجه کنید:

میزان ضد آب بودن: پارچه های ضد آب در میزان ضد آب بودن با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از پارچه ها فقط در برابر باران سبک مقاوم هستند، در حالی که برخی دیگر در برابر باران شدید و برف نیز مقاوم هستند.

تنفس پذیری: پارچه های ضد آب باید تنفس پذیر باشند تا رطوبت بدن رو از بین ببرن. در ادامه بیشتر این خصوصیت رو توضیح دادم

وزن: پارچه های ضد آب سبک‌تر، راحت‌تر هستن، و احساس خوشایندی رو بهمون منتقل می‌کنن.

مدل بارانی جدید مدل قیطون دار

حالا مثل همیشه، برای تنوع یه محصول از فروشگاه زی زی مد رو هم بهتون معرفی می‌کنم، که توضیحات مقاله هم بهتر به خاطرتون بمونه. این بارونی، از پارچه بادکنکی درجه یک هست، که یه پارچه ضد آب باکیفیت محسوب میشه. رنگ بندی‌هایی که از این محصول تهیه شده شامل سرمه‌ای، مشکی و قرمز هست، که برای یه تیپ اسپرت و منحصر به فرد، عالی هستن.

چند نکته برای انتخاب مدل بارانی جدید هستن، که بهمون کمک می‌کنن بهترین بارونی ممکن رو انتخاب کنیم. خلاصه این نکات، به صورت زیر هستن:

  • به جنس پارچه آن توجه کنید. پارچه باید ضد آب و ضد باد باشد.
  • سایز مدل بارانی رو متناسب با اندام خودتون انتخاب کنید.
  • به رنگ مدل بارانی هم توجه کنید. رنگ‌های هماهنگ با فصل و سلیقه خودتونف همیشه اولویت دارن.
  • یه مدل بارانی رو انتخاب کنید، که جیب‌های اون به اندازه کافی بزرگ باشه. این جیب‌ها برای قرار دادن وسایل ضروری مثل کیف پول، گوشی و کلید مناسب هستن.
مدل بارانی جدید جلیقه دار؛ از کالکشن پاییزه فروشگاه پوشاک آنلاین زنانه زی زی مد
مدل بارانی جدید جلیقه دار؛ از کالکشن پاییزه فروشگاه پوشاک آنلاین زنانه زی زی مد

انواع پارچه ضد آب

حالا ببینیم پارچه های ضد آب دقیقا چی هستن، و چطوری به کمک ما میان که یه مدل بارانی جدید و کاربردی بسازیم. ضد آب، به پارچه هایی گفته میشه، که آب از اونا عبور نمی‌کنه. این پارچه ها برای استفاده در شرایطی که احتمال خیس شدن وجود دارد، مانند باران، برف یا آب، مناسب هستند.

پارچه های ضد آب بر اساس نوع بافت و مواد تشکیل دهنده، به انواع مختلفی تقسیم میشن:

پارچه های ضد آب بافته شده، از الیاف محکم و متراکم بافته میشن، که به آب اجازه عبور نمیده. پارچه های ضد آب بافته شده معمولاً از پنبه، پلی استر یا نایلون تهیه میشن.

تو پارچه های ضد آب پوشش دار، سطح اونا با یه لایه پلاستیکی یا شیمیایی پوشیده میشه، که به آب اجازه عبور نمیده. پارچه‌های ضد آب پوشش دار، معمولاً از پارچه های طبیعی مثل پنبه یا کتان ساخته می‌شن که به تنهایی ضد آب نیستن. البته از این پارچه خیلی تو دوخت مدل بارانی جدید استفاده نمیشه.

مدل بارانی جدید؛ هودی تک آستین اشکی از فروشگاه زی زی مد
مدل بارانی جدید؛ هودی تک آستین اشکی از فروشگاه زی زی مد

پارچه های ضد آب مصنوعی، از مواد مصنوعی ساخته میشن، که به طور طبیعی ضد آب هستن. این پارچه‌ها معمولاً برای کاربردهای صنعتی یا تجاری مانند چادرها، بادگیرها و کفش های کوهنوردی استفاده میشن. پس بر خلاف موارد قبلی، اصلا تو فروشگاه‌های پوشاک معتبر اونا رو پیدا نمی‌کنید، چون استاندارهای لازم برای پوشاک رو ندارن.

پارچه ضد آب غیر قابل تنفس

پارچه ضد آب غیرقابل تنفس، یه پارچه‌ مصنوعیه که آب ازش رد نمیشه، ولی هوا هم ازش عبور نمی‌کنه. این پارچه‌ها برای استفاده توی شرایطی که احتمال خیس شدن وجود داره، مثل بارون، برف یا آب، مناسبن. اما بعضی از اونا حس خوشایندی ندارن، مخصوصا اگه قراره دکمه یا زیپ بهشون اضافه بشه.

خرید آنلاین مدل بارانی جدید؛ پالتو فوتر
خرید آنلاین مدل بارانی جدید؛ پالتو فوتر

خیلی از این پارچه‌ها، تو تهیه موارد زیر به کار میرن، و به مدل بارانی جدید محدود نمیشن:

  • چترها، لباس‌های کار
  • تجهیزات ورزشی، مثل کفش‌های کوهنوردی و لوازم اسکی
  • وسایل خانگی، مثل پرده حمام و روکش مبلمان

پس این مدل پارچه‌ها کاربردی هستن، اما بهترین انتخاب ممکن برای یه مدل بارانی جدید نیستن. اگر دنبال یه بارونی هستید که هم از شما در برابر بارون محافظت کنه، و هم راحت باشه؛ بهتره از مدل‌هایی استفاده کنید که از پارچه‌های ضد آب و تنفس‌پذیر ساخته میشن.

پارچه ضد آب قابل تنفس

پارچه ضد آب قابل تنفس یه پارچه‌ایه که آب ازش رد نمیشه، اما هوا ازش رد میشه. این پارچه‌ها برای استفاده توی شرایطی که احتمال خیس شدن وجود داره، مثل بارون، برف یا آب، مناسبن و در عین حال باعث تعریق و ناراحتی نمیشن. پس بهتره موقع خرید مدل بارانی جدید، دنبال همچین پارچه‌هایی باشید.

اگه جنس باکیفیت و مناسبی از این پارچه رو پیدا کنید، هم سبک هست، و هم دوام بالایی داره. تازه خیلی از اونا به اندازه کافی در برابر آب مقاوم هستن، که نسبت به مدل تنفس ناپذیر، از هر نظر بهتر باشن. از اونجا که الیاف به کار رفته تو یه مدل بارانی جدید از یه پارچه تنفس پذیر ظریف‌تر و خاص‌تره، قیمت بیشتری هم داره. اما این قیمت، ارزش کیفیت بالای مدل بارانی جدید و باکلاسی که می‌خرید رو داره.

برای مراقبت از پارچه ضد آب قابل تنفس، رعایت نکات زیر بهتون کمک زیادی خواهد کرد:

  • پارچه رو به صورت منظم بشورید، چون این مدل پارچه‎‌ها زودتر از مانتوهای معمولی کثیف میشن.
  • از مواد شوینده ملایم و نرم کننده پارچه استفاده کنید، تا ساختار و بافت اولیه خودش رو بهتر حفظ کنه.
  • پارچه رو در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندید.
  • اگر مدل بارانی جدید شما خیس شد، اون رو به سرعت خشک کنید.
مدل بارانی جدید؛ پالتو فوتر ترنچ کت کوتاه
مدل بارانی جدید؛ پالتو فوتر ترنچ کت کوتاه

پارچه‌های ضد آب یا ضد باد؟

پارچه ضد باد یه پارچه‌ایه که اجازه نمیده باد ازش رد بشه. این پارچه‌ها برای استفاده توی شرایطی که احتمال وزش باد شدید وجود داره، مناسبن. خیلی از شهرها به دمای کم معروفن، و خیلی از اونا وزش باد شدیدی رو هم تجربه می‌کنن. خوبه که برای همچین مواقعی، یه تیپ شیک با مدل بارانی جدید برای خودمون بسازیم، که علاوه بر کاربرد، زیبایی هم داشته باشه.

این پارچه‌ها نیاز نیست ضد آب باشن، هرچند خیلی از مانتوهای ضد باد، با بادگیرهای محبوب و کاربردی یک جنس دارن. برای این که قابلیت ضد باد یه مانتو بیشتر بشه، باید با لایه‌های عایق همراه بشه. نتیجه این موضوع، محبوبیت بیشتر کاپشن و پافر زنانه هست، که هم استایل اسپرت و لاکچری دارن، و هم قدرت ضد باد و ضد آب رو با هم دارن. در کل، پارچه‌های ضد باد معمولاً کمی ضخیم و سفت‌تر از پارچه‌های معمولی هستن.

راهنمای شستشو و اتوی مدل بارانی جدید

برای اینکه مدل بارانی جدید شما عمر طولانی داشته باشه، و خاصیت ضد آب و ضد باد خودش رو حفظ کنه، باید به درستی ازش مراقبت کنید. یکی از مهم‌ترین نکات مراقبت از مدل بارانی جدید، شستن صحیح اونه.

معمولا پیشنهاد میشه که برای شستن مدل بارانی جدید، نکات زیر رو رعایت کنید:

  • از آب سرد استفاده کنید. آب داغ می‌تونه به خاصیت ضد آب پارچه آسیب بزنه.
  • از مواد شوینده ملایم استفاده کنید. مواد شوینده قوی می‌تونه به پارچه آسیب بزنه و باعث از بین رفتن خاصیت ضد آب و ضد باد اون بشه.
  • از نرم کننده پارچه برای مدل بارانی جدید استفاده نکنید! نرم کننده پارچه می‌تونه به خاصیت ضد آب پارچه آسیب بزنه.
  • بارونی رو با دست بشورید. استفاده از ماشین لباسشویی می‌تونه به پارچه آسیب بزنه، مخصوصا اگه تنظیمات درستی نباشه. البته خشکشویی‌ها، تجهیزات کافی برای شستشوی اصولی و امن هر مدل مانتو و پالتویی دارن. پس می‌تونید هر از گاهی مدل بارانی جدید خودتون رو به دست افراد متخصص بسپارید.

اگه زمانی فرصت شستن بارونی خودتون به صورت دستی رو داشتید، این مراحل رو پیشنهاد می‌کنم:

  1. 1. بارانی رو از داخل و خارج، با آب سرد بشورید.
  2. 2. با یه مسواک نرم، قسمت‌های کثیف رو بشورید. یادتون نره از شوینده‌های ملایم استفاده کنید.
  3. 3. اون رو آبکشی کنید تا تمام مواد شوینده از روی اون پاک بشه.
  4. 4. مدل بارانی جدید رو در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندید، و اون رو در سایه خشک کنید.

دوخت مدل بارانی جدید

تعداد لایه‌های مدل بارانی جدید

عایق مانتوهای بارانی

رنگ‌های محبوب برای مدل بارانی جدید

امسال رنگ‌های روی مد برای بارانی خیلی متنوعه و هر سلیقه ای رو پوشش میده. رنگ های خنثی مثل مشکی، خاکستری، بژ و کرم که همیشه مد هستن، و به راحتی با هر لباسی ست میشن. این رنگ ها برای کسانی که میخوان بارانیشون رو با همه لباساشون بپوشن انتخاب خوبیه. اگر دنبال رنگ های روشن و شاد هستید، امسال رنگ های زرد، نارنجی، سبز، آبی و بنفش خیلی محبوبن. این رنگ ها باعث میشن که استایل شما توی روزهای بارانی هم شیک و جذاب باشه.

حتی اگه یه روز آفتابی هم بود، یه تیپ اسپرت یا مجلسی با بارونی روی مد، جلوه زیبایی داره. ترکیب قرمز، نارنجی و زرد، یکی دیگه از هارمونی‌های رنگی محبوب و روی مد امساله، که می‌تونید با محصولات زی زی مد اون رو بسازید. اما در کل انتخاب رنگ مدل بارانی جدید به سلیقه شخصی شما بستگی داره. اگر میخواید بارانیتون رو راحت با لباس های مختلف ست کنید، رنگ های خنثی انتخاب خوبیه. اگر دنبال رنگ های شاد و جذاب هستید، رنگ های روشن و ترند امسال گزینه های خوبین.

یکی دیگه از نکاتی که موقع انتخاب رنگ مدل بارانی جدید باید بهش توجه کنید، رنگ پوستتونه. اگر پوست تیره دارید، رنگ های روشن به پوستتون میاد. اگر پوست روشن دارید، رنگ های تیره و خنثی به پوستتون میاد. و در آخر، یادتون باشه که رنگ بارونی جدیدتون، باید با سایر لباس ها و اکسسوری های شما هم هماهنگ باشه. اگر میخواید استایلی شیک و هماهنگ داشته باشید، حتما رنگ های بارانیتون رو با سایر لباس هاتون ست کنید.

مدل بارانی جدید جلیقه دار

زیر مانتویی برای مدل بارانی جدید

میشه بارونی رو همه‌جا پوشید؟

خوبی مانتو بارونی اینه که لازم نیست حتما اون رو هر جا که هوا بارونیه بپوشید، و تنها کاربردش این نیست که از خیس شدن خودمون و لباسامون جلوگیری کنیم. برای مثال، تو شرایط زیر، یه تیپ بارونی مناسب و شیکه، که هم شامل هوای بارونی میشه و هم هوای صاف:

خیابون و موقع گشت و گذار: اگه قراره توی خیابون قدم بزنیم یا با ماشین بریم بیرون، مانتو بارونی استایل شیکی داره، و برای محافت در برابر بارون هم مناسبه.

دانشگاه: تیپ‌های دانشگاهی و کاربردی، یکی از دغدغه‌های دانشجوهاست، و مدل بارانی جدید ایده خوبی برای یه استایل شیک و راحته.

توی مهمونی: اگه قراره برید یه مهمونی که احتمال بارون اومدن هست، حتماً مانتو بارونی همراه داشته باشید.

توی مسافرت: اگه قراره برید مسافرت و احتمال بارش هست، حتی کم، حتماً یه مانتو بارونی با خودتون ببرید.

یه نکته دیگه اینکه، مانتو بارونی رو می‌تونید با هر نوع لباسی ست کنید. مثلاً استفاده از این آیتم‌ها، بر اساس مد روزه، و ترکیب‌های جالبی رو با مدل بارانی جدید می‌سازن:

با شلوار جین و کفش کتونی: این ست برای استایل اسپرت مناسبه.

با دامن و بوت: این ست برای استایل رسمی مناسبه.

با شلوار کتان و کتانی: این ست برای استایل کژوال مناسبه.

مدل بارانی جدید به عنوان رو مانتویی

ست کردن مدل بارانی جدید

شلوار مناسب با مانتو بارانی

کفش ست با انواع بارانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *