زمستانه, پاییزه

قیمت پالتو زنانه با ارسال فوری

قیمت پالتو زنانه

قیمت پالتو زنانه، وقتی به قصد خرید پاساژها و مغازه‌ها رو می‌گردیم، اهمیت زیادی پیدا میکنه. خیلی وقتا یه پالتو پیدا می‌کنیم که قیمتش کاملا مناسبه، ولی طرح و پارچه اون خیلی دلمون رو نمی‌بره. خیلی وقتا هم یه محصول می‌بینیم، که به نظر میاد قیمت و کیفیت اون به هم نمی‌خورن. همه این موارد به طور خودآگاه یا ناخودآگاه تو تصمیم نهایی ما برای خرید پالتو اثر می‌ذارن. 😉

محصولات تابستانه

برند زی زی مد به کیفیت و استاندارد سازی محصول اهمیت زیادی میدهد همچنین با تمام قوا به همراه همه‌ی پرسنل زحمت‌کش و خلاقِ خودش، تلاش میکنه که برای مشتریان باسلیقه‌ی خودش، بهترین هارو آماده کنه. برای مشاهده انواع مدل‌ها روی لینک زیر کلیک کنید.

هر سال موقع نزدیک شدن به ماه‌های سرد سال، بهترین زمان برای خرید مانتو و پالتوهای پاییزه و زمستونیه. مهم نیست تو کدوم شهر و با کدوم آب و هوا زندگی می‌کنید، بالاخره بعضی شبا هستن که از شدت سرد بودن، به پالتو نیاز دارن. تازه یه تیپ جذاب هماهنگ با فصل، به اندازه شیک پوشی برای ما اهمیت داره. پس خوبه که موقع خرید پالتو، دقت زیادی به خرج بدیم. 😎

اگه بهش فکر کنیم، فروشگاه‌های زیادی هستن که محصولات متنوعی برای هر فصل موجود می‌کنن. پس چرا از بین این همه محصول، دنبال قیمت پالتو زنانه مناسب که کیفیت و طرح باکلاسی داره رو انتخاب نکنیم؟ به عبارتی، وقتی اطلاعات کاملی از مانتوها و پالتوها داریم، با یه تیر چند نشون می‌زنیم.

قیمت پالتو زنانه شیک و روی مد امسال؛ مدل تک دکمه چاکدار
قیمت پالتو زنانه شیک و روی مد امسال؛ مدل تک دکمه چاکدار

تو این مقاله، قراره تمام مشخصات و جزئیات انواع پالتو زنانه رو با هم بررسی کنیم. تا در نهایت، بهترین محصولی که اندازه خودمون باکلاس باشه رو پیدا کنیم و اون رو بخریم. با من همراه باشید، تا اطلاعات خودمون رو در مورد قیمت پالتو زنانه و موارد تاثیر گذار روی اون، بالا ببریم. 🔥

قیمت پالتو زنانه بر اساس جنس

دوتا ویژگی که تو هر محصولی و نه فقط پالتو اهمیت داره، رنگ و جنس محصوله. فعلا پارچه‌های مختلفی که باهاشون پالتوهای زنانه و دخترانه شیک دوخته میشه رو با هم مرور می‌کنیم.

چیزهایی که تو یه پالتو با کیفیت و ارزشمند دنبالش هستیم، اونقدرا هم زیاد نیستن. باید به اندازه کافی ما رو گرم نگه داره، دوام و موندگاری اون بالا باشه که تا چند سال خراب نشه؛ رنگ و بافتش ثابت بمونه، آبرفت و سایش اون زیاد نباشه، به اصطلاح پود پود نشه؛ دوختش محکم باشه و مهم‌تر از همه، زیبایی قابل توجهی داشته باشه. 🥰

قیمت پالتو زنانه در فروشگاه زی زی مد؛ کت تک روناک
قیمت پالتو زنانه در فروشگاه زی زی مد؛ کت تک روناک

پارچه‌هایی که در ادامه ذکر شدن، تو دسته معروف‌ترین و پرکاربردترین پارچه‌ها محسوب میشن. خیلی وقتا قیمت پالتو زنانه بیشتر به جنس پارچه اون بستگی داره، که کاملا هم منطقیه. بریم که به ترتیب، مشخصات همه این پارچه‌ها رو به طور خلاصه و کامل بشناسیم.

مدل پالتو پشمی

یکی از معروف‌ترین پارچه‌های موجود برای دوخت پالتوها و لباس‌های ضخیم و زمستونی، پارچه پشمی هست. جالبه بدونید امروزه پارچه پشم، فقط از پشم گوسفند تهیه نمیشه، و خیلی از اونا ترکیبی از پشم انواع حیوانات هستن. 😉

قیمت پالتو زنانه شیک و منحصر به فرد دیپلمات؛ فروشگاه مد و پوشاک زنانه زی زی مد
قیمت پالتو زنانه شیک و منحصر به فرد دیپلمات؛ فروشگاه مد و پوشاک زنانه زی زی مد

همچین موضوعی، باعث میشه قابلیت حفظ گرمای همچین پالتویی حسابی بالا بره، و برای سردترین شب‌های زمستون هم مناسب باشه. قیمت پالتو زنانه پشمی، به نسبت زیاده که اون رو یه محصول لاکچری به حساب میاره. وقتی زیبایی و کاربرد یه پالتو اینقدر زیاد باشه، هزینه‌ی اون کاملا ارزشش رو خواهد داشت.

ظرافت و حساسیت پارچه پشمی، باعث میشه شستشوی اون یه مقدار اهمیت پیدا کنه. اکثر افرادی که با پارچه‌ها آشنایی کافی دارن، پیشنهاد می‌کنن که این مدل پالتوها رو با دست یا تنظیمات خاص لباسشویی بشورید. 🧺

قیمت پالتو زنانه باکلاس و جدید فروشگاه آنلاین زیزی مد؛ مدل طرح دار تو پشمی
قیمت پالتو زنانه باکلاس و جدید فروشگاه آنلاین زیزی مد؛ مدل طرح دار تو پشمی

پالتو طرح دار پشمی

یکی از خاص‌ترین محصولاتی برای کالکشن زمستونی زی زی مد موجود شده، پالتو زنانه طرح داری هست که عکسش رو هم می‌بینید. این محصول، تو سه رنگ قرمز، طوسی و آبی تولید شده و سایز بندی اون هم به صورت فری سایزه.

همون طور که می‌بینید، جنس این پالتو به نظر خیلی ضخیم نیست، ولی همون قدر که ظرافت خودش رو حفظ کرده، تو گرم نگه داشتن ما به خوبی عمل می‌کنه. از نظر زیبایی هم اونقدر منحصر به فرد و شیکه، که هرجایی مثالش رو پیدا نمی‌کنید. 😎

قیمت پالتو زنانه پشمی؛ پالتو طرح دار جدید و خانمانه
قیمت پالتو زنانه پشمی؛ پالتو طرح دار جدید و خانمانه

برای دیدن قیمت پالتو زنانه طرح دار پشمی، فقط کافیه روی هر عکسی که چشم‌تون رو گرفت کلیک کنید. بعدش صفحه اطلاعات و خرید آنلاین محصول براتون باز میشه و هر مشخصاتی که دنبالش هستید رو پیدا خواهید کرد.

قیمت پالتو زنانه مدل پشمی طرح دار زمستانی و پاییزه
قیمت پالتو زنانه مدل پشمی طرح دار زمستانی و پاییزه

قیمت پالتو زنانه؛ از جنس موهر

پالتو موهر یکی از محبوب‌ترین مدل‌های پالتو برای خانم‌ها است؛ که گرمایی و زیبایی رو یک‌جا داره. این پالتوها از الیاف موهر تهیه میشن، که مدل‌های مرغوب اونا از پشم گوسفند آنگورا به دست میاد. موهر یه الیاف طبیعی؛ بسیار نرم و لطیف هست، که گرمای بدن‌موم رو به خوبی حفظ می‌کنه.

خوبی پالتو موهر اینه که در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها موجوده، و می‌تونه برای هر موقعیتی مناسب باشه. البته پالتوهای مجلسی بیشتری از این پارچه پیدا می‌کنید، چون وقار و زیبایی اون به تیپ مجلسی میاد. در مقایسه با انواع قیمت پالتو زنانه، این پالتو کاملا ارزش هزینه‌ش رو داره.

این پالتوها مخصوص فصل‌های سرد سال هستن، و می‌تونن گرمای خوبی رو در برابر سرمای هوا فراهم کنند. نکته جالب اینه که مهم نیست اهل کدوم شهر باشید، در هر صورت یه بازه از پاییز یا زمستون هست که به همچین پالتویی نیاز پیدا خواهید کرد.

بررسی قیمت پالتو زنانه بر اساس جنس پارچه؛ پالتو پشمی کمر قیطون از فروشگاه زی زی مد
بررسی قیمت پالتو زنانه بر اساس جنس پارچه؛ پالتو پشمی کمر قیطون از فروشگاه زی زی مد

قیمت پالتو زنانه موهر به عوامل مختلفی بستگی داره مثل جنس دقیق موهر و الیاف سازنده اون، مدل پالتو، برند تولیدکننده و کشور سازنده. به طور کلی، پالتوهای موهر از جنس موهر مرغوب‌تر و باکیفیت‌تر قیمت بالاتری دارن.

همچنین، پالتوهای مدل‌دار و برنددار هم معمولاً گرون‌تر هستن. دقیقا همون چیزی که توقعش رو داریم. قیمت پالتو زنانه از این جنس رو، می‌تونید تو فروشگاه آنلاین زی زی مد بررسی کنید. 🧐

راهنمای خرید پالتو بر اساس قیمت پالتو زنانه؛ کت طرح دار تو پشمی محصول محبوب فروشگاه پوشاک زنانه زی زی مد
راهنمای خرید پالتو بر اساس قیمت پالتو زنانه؛ کت طرح دار تو پشمی محصول محبوب فروشگاه پوشاک زنانه زی زی مد

مزایای پالتو زنانه موهر

پالتو موهر مزایای زیادی داره، که از جمله اونا می‌تونبم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • گرمای زیاد در برابر سردی هوا
  • لطافت و احساس خوشایند روی پوست
  • سبکی وزن و حمل راحت آن
  • دوام و ماندگاری بالا نسبت به قیمت پالتو زنانه

فقط حواستون باشه که حساسیت به پرز، تو این مدل پارچه وجود داره. از اونجا که موهر یه الیاف پرزداره، باید مراقبت‌های کافی به کار ببرید؛ تا پرزهای خودش رو از دست نده، و روی لباس‌های دیگه یا مبلمان نشینه. راه‌های مراقبت و نگه داری، شستشو و اتو کشیدن انواع پالتوها رو می‌تونید از کارکنان فروشگاه زی زی مد هم بپرسید.

قیمت پالتو زنانه روی مد و جدید؛ خرید اینترنتی کت چهارخونه در فروشگاه آنلاین زی زی مد
قیمت پالتو زنانه روی مد و جدید؛ خرید اینترنتی کت چهارخونه در فروشگاه آنلاین زی زی مد

پس به طور خلاصه، پالتو موهر یه انتخاب عالی برای خانم‌هایی هست که به دنبال یه پالتو گرم، لطیف و باکیفیت هستند. این پالتوها معمولاً قیمت بالایی دارن، اما با مراقبت مناسب می‌تونیم از اونا سال‌های زیادی استفاده کنیم. ✨

پالتو کتی از جنس موهر مدل طرح دار

مدل پالتو چرم جدید

پالتو چرم یکی از محبوب‌ترین، شیک‌ترین و لاکچری‌ترین مدل‌های پالتو برای خانم‌ها محسوب میشه. این پالتوها از پوست حیواناتی مانند گوسفند، بز، گاو و حتی مار تهیه می‌شن! البته مدل‌های مصنوعی اونا هم طرفداران زیادی بین خانما دارن، چون ویژگی‌های منحصر به فردی رو شامل میشن.

قیمت پالتو زنانه شیک در فروشگاه مدرن زی زی مد مخصوص پوشاک زنانه
قیمت پالتو زنانه شیک در فروشگاه مدرن زی زی مد مخصوص پوشاک زنانه

پالتو چرم در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها موجوده، ولی مشکی و قهوه‌ای اون معروف‌تره. نکته جالب اینه که خیلی از چرم‌ها قابلیت صرف آب بودن دارن، و بعضی نسبت به آب حساس هستن. پس موقع خرید، علاوه بر بررسی قسمت پالتو زنانه چرم، سازگار بودنش با آب و هوای شهر خودتون رو هم در نظر بگیرید. 🤔

ظاهر براق و شیکی که پالتو چرم داره، اون رو برای یه تیپ خانومانه مناسب می‌کنه. شما می‌تونید شلوار لگ چرم یا بوت چرم رو هم با پالتوی خودتون ست کنید. ترکیب‌هایی که با لباس و شلوار چرم میشه بزنید محدودیتی ندارن. برای دیدن شیک‌ترین محصولات متنوع و مقایسه قیمت پالتو زنانه روی مد و خاص، کافیه به فروشگاه آنلاین مجموعه زی زی مد مراجعه کنید.

قیمت پالتو زنانه چرمی؛ بهترین فروشگاه خرید مانتو و پالتو زمستانه زی زی مد
قیمت پالتو زنانه چرمی؛ بهترین فروشگاه خرید مانتو و پالتو زمستانه زی زی مد

پس پالتو چرم یک انتخاب عالی برای خانم‌هایی هست که دنبال یک پالتو گرم، بادوام و شیک می‌گردن. قیمت پالتو زنانه چرم می‌تونه بالا باشه، اما با مراقبت مناسب می‌تونید از اونا سال‌های زیادی استفاده کنید.

پالتو چرم طبیعی یا مصنوعی؟

مدل پالتو فوتر جدید

پالتو فوتر یکی دیگه از پارچه‌های محبوب بین خانما برای دوخت پالتو هاست. این پالتوها از پارچه‌ای به نام فوتر تهیه می‌شوند که از الیاف طبیعی مانند پشم، پنبه یا پلی‌استر تولید میشه. ☄️

 مشخصات اصلی پارچه فوتر اینه که یه پارچه گرم و راحته، و همون طور که پیداست، برای دوخت لباس‌های زمستومی و پاییزه باکلاس ازش استفاده میشه. تازه هم از الیاف طبیعی تولید میشه هم مصنوعی! هر دو مدل اونا نکات مثبت خودشونو دارن، و نمیشه به این راحتی بین‌شون تصمیم گرفت.

معرفی و انتخاب بهترین قیمت پالتو زنانه؛ پالتو تک دکمه چاکدار محصول منحصر به فرد فروشگاه زی زی مد
معرفی و انتخاب بهترین قیمت پالتو زنانه؛ پالتو تک دکمه چاکدار محصول منحصر به فرد فروشگاه زی زی مد

خوشبختانه، تنوع زیادی در طرح، رنگ و بافت این مدل پالتوها وجود داره. قیمت پالتو زنانه از این جنس هم بازه وسیعی داره و بسته به دوخت، کیفیت پارچه و دوامش، هر قیمتی که فکرش رو می‌کنید از این مدل پالتو شیک پیدا میشه.

همون طور که خوندید، پارچه فوتر بر اساس جنس الیاف به دو دسته تقسیم میشه. فوتر طبیعی از الیاف طبیعی مثل پشم، پنبه یا ابریشم تولید میشه. این نوع فوتر گرمای بیشتری نسبت به فوتر مصنوعی داره، و خوشبختانه دوام بیشتری هم داره. 🤩

فوتر مصنوعی از الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر یا آکریلیک تولید می‌شود. این نوع فوتر ارزان‌تر از فوتر طبیعی است و نگهداری از اون هم آسون‌تره. فروشگاه زی زی مد همیشه حواسش هست که محصولات خودش رو با پارچه‌هاس مرغوب و باکیفیت تهیه کنه. پس از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

قیمت پالتو زنانه روی مد و شیک روی مد؛ پالتو فوتر از کالکشن پاییزه و زمستانه فروشگاه زی زی مد
قیمت پالتو زنانه روی مد و شیک روی مد؛ پالتو فوتر از کالکشن پاییزه و زمستانه فروشگاه زی زی مد

حالا ببینیم قیمت پالتو زنانه موهر به طور دقیق‌تر، به چه عواملی بستگی داره. قیمت پالتو زنانه فوتر، مثل هر پالتو دیگه‌ای، به عوامل مختلفی مثل جنس دقیق، مدل پالتو و برند تولیدکننده بستگی داره. تازه نوع دوخت و ماوردی که برای دوخت اون به کار رفته هم اهمیت زیادی تو قیمت اون پیدا می‌کنه.

ما همیشه دنبال این هستیم که محصول باکیفیتی بخریم، که ارزش هزینه‌ش رو هم داشته باشه. در این صورت، محصولات زی زی مد بهترین انتخاب ممکن برای شما هستن، چون قیمت پالتو زنانه و باکلاسی که انتخاب می‌کنید، ارزش زیبایی و دوام اون پالتو رو خواهد داشت.

قیمت پالتو زنانه؛ خرید آنلاین پالتو تک دکمه چاکدار از فروشگاه پوشاک زنانه زی زی مد
قیمت پالتو زنانه؛ خرید آنلاین پالتو تک دکمه چاکدار از فروشگاه پوشاک زنانه زی زی مد

پالتو فوتر زنانه شیک؛ مدل چاک دار

قیمت پالتو زنانه؛ جنس کشمیر

حالا وقتشه که جنس پارچه محبوب بعدی رو بهتون معرفی کنم، که بین مشتریان زی زی مد خیلی محبوبه. پالتو زنانه از جنس کشمیر یکی از شیک‌ترین و گرم‌ترین مدل‌های پالتو برای خانم‌هاست. این پالتوها از الیاف کشمیر تهیه می‌شن که معمولا از پشم بزهای آنگورا به دست میاد. پس یه پارچه طبیعی محسسوب میشه، که لطافت اون بیش از اون چیزیه که تصور می‌کنید. 😉

اگر به دنبال یک پالتو گرم، شیک و باکیفیت هستید، پالتو زنانه از جنس کشمیر انتخاب خوبیه. البته، باید قبل از خرید قیمت پالتو زنانه رو هم بررسی کنید، و فروشگاهی که کیفیت، قیمت مناسب و محصولات خوش دوخت و خوش استایل داره رو انتخاب کنید. تو مقاله مربوط به بهترین سایت خرید مانتو، هر چیزی که لازمه در مورد فروشگاه مناسب خرید مانتو و پالتو بدونید رو پیدا خواهید کرد.

قیمت پالتو زنانه؛ باکیفیت‌ترین محصولات از کالکشن امسال فروشگاه مد و پوشاک زی زی مد
قیمت پالتو زنانه؛ باکیفیت‌ترین محصولات از کالکشن امسال فروشگاه مد و پوشاک زی زی مد

مدل پالتو سوییت زنانه جدید

پارچه سوییت یه پارچه‌ی نخی یا پشمی هست که مدل‌های اصل و باکیفیت اون از الیاف نرم و لطیف تهیه میشن. این پارچه گرمای خوبی داره و برای فصل‌های سرد سال عالیه، چون علاوه بر گرما، زیبایی منحصر به فردی هم به استایل و ظاهر شما می‌بخشه. یه خانم خوش استایل، باید مانتوها و پالتوهایی رو بپوشه که با کلاس و زیبایی خودش، هماهنگ باشه. برای همینه که شما لایق باکیفیت‌ترین و لاکچری‌ترین استایل‌ها هستید. 😎

پالتو سوییت در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها موجوده، و خوشبختانه می‌تونه برای هر موقعیتی مناسب باشه. البته همون طور که می‌دونید، اکثر پالتوها ظاهر مجلسی دارن، که باعث میشه قیمت پالتو زنانه سوییت هم بر اساس طراحی و دوخت مجلسی خودش معین بشه.

قیمت پالتو زنانه در فروشگاه آنلاین فروش پوشاک؛ شنلی سوییت از کالکشن پاییزه و زمستانه مجموعه زی زی مد
قیمت پالتو زنانه در فروشگاه آنلاین فروش پوشاک؛ شنلی سوییت از کالکشن پاییزه و زمستانه مجموعه زی زی مد

پارچه سوییت کاربردهای زیادی داره، که بخاطر جنس و ظاهر خاصیه که داره. از جمله کاربردهای این پارچه می‌تونیم به این موارد اشاره کنیم: دوخت پالتو، کت، مانتو، سویشرت، تی‌شرت، شلوار، روسری، شال، کلاه، دستکش و سایر پوشاک. حتی مدل‌های زیاید از پازرچه سوییت هم به عنوان روکش مبلمان و صندلی یا پرده‌های سلطنتی به کار میره!

پارچه سوییت به دلیل نرمی، لطافت و گرمای زیادی که دارد، برای دوخت انواع لباس‌های زمستانی مناسب است. این پارچه همچنین به دلیل دوام و ماندگاری بالایی که دارد، برای دوخت انواع لباس‌های رسمی و غیررسمی هم مناسبه، و محدودیتی براش وجود نداره. 🥰

راهنمای خرید بر اساس قیمت پالتو زنانه؛ مانتو شنلی سوییت شیک و خاص زی زی مد
راهنمای خرید بر اساس قیمت پالتو زنانه؛ مانتو شنلی سوییت شیک و خاص زی زی مد

پارچه سوییت در انواع مختلفی تولید میشه، که هر کدوم از آنها کاربردهای خاص خودشون رو دارن. به عنوان مثال، سوییت ضخیم برای دوخت پالتو و کت زنانه و باکلاس مناسبه. سوییت نازک‌تر برای دوخت مانتو، سویشرت و حتی بعضی مدل‌های تی‌شرت هم به کار میره.

سوییت پشمی و نخی هم هر کدوم برای یه کاربرد خاص استفاده میشن، که قیمت پالتو زنانه رو خیلی تغییر میده. برای دوخت لباس‌های گرم زمستانی از مدل پشمی اون استفاده میشه، و با سوییت نخی هم لباس‌های سبک‌تر و نازک‌تر می‌دوزن.

قیمت پالتو زنانه روی مد و باکلاس روی مد امسال؛ پالتو شنلی سوییت در فروشگاه مدرن زی زی مد
قیمت پالتو زنانه روی مد و باکلاس روی مد امسال؛ پالتو شنلی سوییت در فروشگاه مدرن زی زی مد

قیمت پارچه سوییت هم بستگی زیادی به ضخامت و الیاف جزئی به کار رفته تو پالتو مورد نظر ما داره. برای این که بدونید مانتو یا پالتو مورد نظرتون دقیقا چه جنسی داره، باید مشخصات محصول رو چک کنید، یا از کارکنان و ادمین‌های فروشگاه پرس و جو کنید.

اگه دوست داشتید در مورد پالتو دخترانه شیک هم اطلاعات جامع و کاملی به دست بیارید، بهتون پیشنهاد می‌کنم این مقاله رو هم مطالعه کنید. از طرح و دوخت اصولی پالتوها گرفته، تا رنگ و مدل مجلسی و اسپرت، همگی رو تو متن این مقاله خواهید خوند. 🤳

مدل پالتو جدید اینستاگرام؛ شنلی سوییت

قیمت پالتو زنانه؛ از پارچه روناک

مدل پالتو زمستانی؛ کت تک روناک

قیمت پالتو زنانه از نظر طول

مدل پالتو بلند زنانه

مدل پالتو کوتاه زنانه

قیمت پالتو زنانه فوتر مدل تک دکمه

قیمت پالتو زنانه بر اساس طرح و دوخت

پالتو زنانه جدید مدل کتی

مدل یقه پالتو زنانه جدید

مدل آستین مدل مانتو جدید پاییزه و زمستانی

پالتو شنلی شیک و روی مد فوتر

قیمت پالتو زنانه بر اساس کیفیت

مانتوهای مستقل از زمان و همیشگی

از کجا پالتو زنانه منحصر به فرد بخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *